TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
14-7-2009
|
25-10-2008 10:22:52
Hallokes,
Je moet is op de site gaan zien van maggie sottero daar kunnen je de locaties vinden van de winkels in België. Het zijn er vier geloof ik. Eentje is le chapeau in Antwerpen. Maar die hadden dit jaar minder jurken besteld omdat ze heel hard leken op andere collecties. Ik vond de jurken van maggie ook super maar heb uiteindelijk toch voor een andere jurk gekozen van pronovias. Je mag je soms niet te hard spitsen op de foto's op het internet want dat zijn mooie modellen waar elk kleed mooi op past maar soms als je het zelf aanhebt valt het dan toch wat tegen. Veel geluk met de zoektocht
Krisje
|
|
Sofie
19-9-2009
|
25-10-2008 12:00:55
Hoi Cleo,
Op de site van Maggie Sottero staat ook vermeld dat Pierre Yves hun kleedjes verkoopt. Ik ben er vorige week geweest en ze hebben GEEN ENKEL kleedje, dus best eerst eens informeren voor je gaat.
Groetjes Sofie
|
|
Lieve
27-6-2009
|
25-10-2008 16:08:05
Hey,
Ik ben deze week in La Sposa in Roeselare geweest, en heb 2 maggie sotero's aangehad. Ik weet wel niet of ze er heel veel in stock hadden, want ik heb niet uit het rek mogen kiezen. Je kan er misschien eens naar bellen, vooraleer je gaat? Ik had 3 foto's mee van kleedjes van Maggie Sottero, en die hadden ze alle 3 niet. De kleedjes die ik gepast heb, waren heel mooi vanboven, nl een prachtige bustier met pareltjes en zo, maar de onderkant was veel te overladen naar mijn mening. Te poeferig, teveel laagjes opeen, en ik had graag een sobere onderkant gehad als de bustier al redelijk druk bezet is. Ik heb mijn kleed er dus niet gevonden. Ik heb ondertussen ééntje van Pronovias gekozen, dat is ook een beetje die stijl, en het is echt prachtig!
|
|
cleo
|
27-10-2008 8:05:41
Hey, bedankt voor de reacties, ik ben ondertussen naar la sposa geweest in roeselare en heb er een droomkleedje aangehad van maggie sottero. Heb er ondertussen al zoveel gepast maar denk toch dat het de 'aretha' zal worden van maggie...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|