Terug naar overzicht
lemenhoek, jachthoorn, romree zijn in hun streek al jarenlang vaste waarden, daar kan je niet echt mis mee gaan.Passade ken ik als trouwfeestzaal niet, wel als restaurant. Erg verzorgd eten.Enige nadeel vind ik is dat het terras voor een eventuele receptie niet volledig afgescheiden is van het restaurant-terras.cheers, dj LeBart
hallo,Wij zijn enkele jaren geleden (3 jaar denk ik), naar Salons Romeree geweest. Zeer mooie tuin, mooie omgeving maar de feestzaal waar we zaten was niet zo mooi en klein. Tijdens de receptie zaten we in een hoekje gedrumd en we konden bijna niet ademen. en konden zeker niet eens rondgaan tot bij de andere gasten.En het eten was er ook niet fameus. In buffet vorm niet erg lekker en na het dessert buffet hadden ze de rest van het eten bij elkaar gelegd en terug op het buffet gezet om tijdens het dansfeest nog eens rond te gaan. Ik vond het daar echt niet zo goed. Maar misschien hebben er anderen betere ervaringen want er zijn wel verschillende zalen en de trouwers hadden wel redelijk laat gereserveerd. Misschien daarom? Veel succes met de zoektocht.groeten Annelies.