Terug naar overzicht
Heey nog een koppeltje op 23 mei 2009!! Er zijn er precies niet zoveel!! Veel plezier met de planningen van jullie droombruiloft!Kan je alleen niet verder helpen met je vraag.. Ben nog niet begonnen aan mijn misboekje
Hey,Op www.insides.be staan heel veel misboekjes. Daar heb ik ook mijn inspiratie uitgehaald. Wij gaan ook voor een viering met de vrijzinnige unie regio Turnhout, op 25/04/2009. Vanwaar zijn jullie? We hebben ons eerste kennismaking al gehad, eind volgende maand gaan we nog eens terug. Groetjes... Inge
wij zijn van de regio boom, ook provincie Antwerpen! Wij hebben in augustus onze eerste afspraak gehad met uvv in Antwerpen en 14/11 hebben wij onze tweede afspraak! Een heel originele methode om dit allemaal te doen maar je moet er wel voor werken maar dat maakt het allemaal des te leuker. Zo weet je tenminste dat alles wordt gezegd en gedaan 100% jouw keuze is.
Wij zijn van Hemiksem, en hebben op 20 november onze 1e afspraak met Uvv in Antwerpen. heb je al eens op google gekeken, anders kan je ook altijd naar de kerk gaan en daar vragen of ze nog voorbeelden of boekjes hebben, die hebben er normaal massa's.Ellen 2/5/09