Terug naar overzicht
Wij gaan voor Manuela gaan, een sopraan uit Antwerpen, je kan op haar website kijken voor enkele muziekfragmenten te beluisteren. Ze heeft een prachtige stem en heel hele lieve persoonlijkheid. Kostprijs: 300EURhttp://www.sopraanmanuela.be
hey , wij gaan voor jozefien de feyter.hebben haar al eens horen zingen in een mis. kan je ook beluisteren op myspace. prijs 300 euro of 350 ???groetjes
Ik was voor onze muziekkeuze op zoek naar een mooie mannenstem en heb niet getwijfeld toen ik Koen (en zijn pianist David) hoorde. Koen speelt ook gitaar. Buitengewoon schitterend! Iedereen (en wij in het bijzonder) was op onze trouwdag helemaal ontroerd. Een echte aanrader. Je kan hen contacteren via davidenkoen@hotmail.com.Veel succes met de verdere voorbereiding!Lien
Misschien een koor ? Zowel het Hasselts Kathedraalkoor als Arti Vocali uit Antwerpen zingen regelmatig huwelijksmissen. Als ik mij niet vergis, vraagt Arti Vocali ong. 500€ - het Hasselts Kathedraalkoor weet ik niet (contactpersonen kun je wel vinden als je googlet).Veel succes
Wij hadden Michael Houston. Een Amerikaanse zwarte man met een soulstem. Hij begeleidt zichzelf met een gitaar.Iedereen sprak over onze speciale viering!xHij kost ongeveer 250 euro. Bij ons 300 euro omdat hij zich ver moest verplaatsen.0488/672000 Spreek een berichtje in op zijn voicemail.
www.lindelé.be Een aanrader ! Groetjes Katrien
Beste Nathalie,Art-Times verzorgt zowel de livemuziek voor huwelijksvieringen, recepties als avondfeesten alsook dj. ("muziekplanner")Wij werken enkel met professionele, conservatoriumgeschoolde muzikanten,om de kwaliteit te garanderen en u kan volledig zelf beslissen wat u wenst. (zanger/zangeres met piano en gitaar/viool,...strijkkwartet, blazerskwintet, harp met piano,...)Voor recepties en avondfeesten is ook alles mogelijk. (jazzband, coverband,...)De liedjeskeuze voor een huwelijksviering is ook volledig vrij. U kan ons live komen beluisteren op afspraak.Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende offerte en/of onze huwelijksbrochure.Met vriendelijke groeten,Kriswww.art-times.be info@art-times.be