Terug naar overzicht
Tegenwoordig zijn er veel collecties die bruidskledij hebben in andere kleuren. En als daar niks tussenzit naar je smaak, kan je nog altijd je keuze doen uit de suitekledij, waar toch ook altijd heel mooie stukken tussen zitten.Ik zou gewoon in een bruidswinkel binnenstappen, keuze genoeg volgens mij.
Hey Eva,Ik zou ook gewoon een bruidswinkel binnenstappen hoor. Ik weet dat Rembo trouwjurken heeft in zacht roze en zachtgroen (heb zelf zo ééntje gepast) en Linea Rafaelli heeft een heel groot gamma in hun suitecollectie.Veel succeskathleen03.12.05
Heb een vriendin die ook niet in het wit getrouwd is en haar kleed was van Rembo Styling. Echt supermooi was het!Groetjes,Isabelle.
Alexis Mariage heeft ook enorm veel keus in verschillende kleuren combinaties van trouwkleren.
De kleedjes van Linea Raffaelli kan je in drie kleuren verkrijgen... Zoals de anderen zeggen... naar een bruidswinkel stappen, en je wensen duidelijk maken...Ik trouw ook niet in het wit !
HoiIk heb een kleed van Linea Raffaelli in een ondefinieerbare kleur: iets in de aard van een mengeling tussen groen, blauw en grijs en het blinkt nog op de koop toe! Ik wilde ook niet in het wit gaan omdat zulke kleedjes stukken van mensen kosten en bovendien kan je het maar 1 keer dragen. Mijn kleed kost nu ruim onder de 1000 euro en het topje kan ik zeker nog dragen. Dus dat maakt het 2 keer zo goedkoop en daarom zeker niet minder mooi!Veel plezier bij het zoeken naar een kleed want dat is een van de leukste zaken aan trouwen.
Ik ga bij Christel Boone in Gent. Daar maken ze elk model in de stof / kleur dat je zelf kiest. Mijn keuze ging uit naar een mokka-achtige taft-zijde waar bij sommige lichtinvallen de kleur verandert. Het topje heb ik gekozen uit haar collectie. Voor de rok heb ik aanwijzingen gegeven wat ik wilde en dat hebben ze daar ontworpen. De laatste keer dat ik ging passen, heb ik zeer lovende kritiek gekregen van andere bruidjes die iets kwamen uitzoeken. In ieder geval zijn er in elke bruidswinkel genoeg gekleurde bruidskleedjes. Dus gewoon langsgaan is de boodschap.Succes!Karen
Hoi,ik weet niet van welke provincie of streek je bent, maar in Hasselt is er een hele leuke winkel met wat ik zelf 'alternatieve bruidsmode' noem: Anuna. Ik heb er zelf een rok en topje van Rembo gekocht en niet in het wit! Ik ben er zelf heel tevreden mee en hoop dat de anderen en vooral mijn toekomstige er op 5 augustus ook zo over denken. Dus ga er een keertje kijken als je kan, ze zijn er heel vriendelijk.Groetjes en veel succes met je zoektocht!Nathalie
dag Eva,ik denk dat je zeker iets vindt in een gewone bruidswinkel. en anders...Een tijdje geleden heeft er hier iemand een topic geopend over eventuele bruidsmode bij Kaat Tilley. Dat interesseerde me ook wel en toen ik een tijdje geleden in Brussel was ben ik effe langs dat winkeltje gelopen in de Koninginnegalerij en er hing daar een mooie rode jurk voor die je zeker als trouwkleed kan gebruiken en binnen hingen er ook heel wat prachtige jurken.groetjes,Sabine