TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarina
19-9-2009
|
25-10-2008 21:00:48
Ohh wel jammer dat het zo ging bij jou
Ik ben vandaag bij Boetiek Lief gaan passen en de mensen waren daar echt super vriendelijk en heb alles mogen passen wat ik maar wou ze hebben ook heel veel geduld gehad en gaven ook veel tip en andere mogelijk heden die konden.
|
|
Sarah
30-5-2009
|
25-10-2008 22:52:00
Ja, dit vind ik ook erg jammer! Een kleedje passen is voor een toekomstige bruid toch heel belangrijk! Of zo was het toch voor mij. Als ik jou was zou ik opnieuw op zoek gaan in een andere winkel. Je vindt zeker en vast ergens anders een kleedje wat je echt aanstaat!
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
danielle
22-8-2009
|
25-10-2008 23:13:28
tja dan zal het toch liggen aan de verkoopster ofzo... Ik ben zelf ook bij koonings gaan passen én heb er mijn kleed gekocht en was wel tevreden over de service! Ik mocht ook zoveel kleedjes passen als ik zelf wilde... Spijtig van je minder goede ervaring!
|
|
cien
9-5-2009
|
26-10-2008 1:28:27
mja en aangezien mijn keuze nogal heel duur uitviel vroeg ik de verkoopster hoe het zat met de pasmodelletjes en ze bekte me toe dat ze daar geen pasmodellen hadden,dat elk kleedje enkel door de kopster werd gepast (wat ik ook maar een raar verhaal vond)
inderdaad in het begin vond ik ze ook enorm vriendelijk en bereikdwillig,maar toen ik een 5de kleedje wou passen zei ze dat dat niet kon omdat de paskamers te klein waren en van toen af begon ze zowat opdringerig te worden.
in ieder geval, ik heb een kortingsbon van 150 euro voor bij koonings dus wie hem wil stuur maar een mailtje naar cienderellah@hotmail.com
|
|
kathleen
|
26-10-2008 13:52:19
Als zij zich zo opstellen, geen probleem direkt ergens anders gaan. Er zijn er echt meer die zich wel professioneler opstellen. Ik ben bij Mode Meert in Schepdaal gegaan en daar pas je zoveel je wilt met een even grote glimlach. Je zeker niet onder druk laten zetten
|
|
Cindy
22-8-2009
|
26-10-2008 16:01:07
hey cien, cindy hier he:) alé dan viel het nie goe mee.. maar ge hebt dan wel een ideeke opgedaan he van wat ge schoon vindt! naar waar ga je nog kijken? alé nog veel succes met je zoektocht he. hopelijk vindt je snel je droomjurk want zo lang duurt het niet meer he:)
groetjes
|
|
Jill
23-5-2009
|
27-10-2008 8:07:03
Hoi Cien,
Spijtig dat het voor jou zo tegengevallen is. Ik ben enkele weken ook bij Koonings geweest en voor mij is het super meegevallen. Heb echt héél veel kleedjes gepast en de verkoopster haalde constant nieuwe dingen aan tot we hét kleedje gevonden hadden. Ik denk dat het dus echt afhankelijk is van de verkoopster die je toegewezen krijgt.
Maar er zijn nog zoveel winkels, gewoon ergens anders naartoe gaan.
groetjes, Jill
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
29-10-2008 11:47:19
hey Cien
De ene winkel ligt je de andere nieT... op dit forum zie je van elke winkel zowel negatieve als positieve reacties.
Als jij je niet goed voelt in die winkel , ga dan weg. Ze moeten jou niet onder druk zetten of je in het belachelijke trekken. Een budget van €1000 is zeer realistisch in bepaalde merken, laat dus zeker niet op je kap zitten. Je onder druk zetten is voor niets nodig, ze kunnen zeggen dat het kleed niet meer kan bijbesteld worden, maar als je twijfelt over het kleed, doe het dan niet. Er zijn kleedjes genoeg, al moest je ervoor van de ene hoek in België naar de andere rijden.
Zoek een winkel waar je je veilig voelt en waar de service oprecht lijkt. Ik heb mijn kleed gekocht bij Moderna in Schepdaal. Die verkoopster was super. Ze zat niet te zeggen dat het 'oh zo mooi is', daarvoor heb je uw moeder, zus of vriendin mee. Ik haat het als verkoopsters zich opdringen en staan te liegen. Ik heb liever dat ze gewoon hun ding doen en vooral luisteren naar wat jij mooi en niet mooi vindt en die verkoopster voelde mij heel goed aan. Veel succes nog met de zoektocht!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|