Terug naar overzicht
Ja inderdaad, ze ligt weer plat :(Hopelijk tot snel!!Groetjes, Laura
net nu!!! grrr! hopelijk zijn we snel terug!
Ja ik ook, dus iedereen. geen probleem wordt snel opgelost hoor
Hoi allemaalDe website is blijkbaar in onderhoud, hopelijk is het geen te groot onderhoud! ;-)GroetjesKim
ik hoop het ook ban al een paar gan zien als het nog niet te terug gaat
Nog niemand nieuws van Rieneke??? Ik ben haar blog adres kwijt om eens te gaan piepen achter foto's.Groetjes leen133
Rieneke heeft foto's op facebook staan. Ik was ook curieus naar het verslag van Rieneke en net nu gaan ze onderhoud doen aan de site. Van pech gesproken. Ik ben snel naar facebook gegaan en daar staan een 20-tal foto's op; Zier er heel goed uit.Sanneke
Heb gisteren eve gechat met haar op facebook,het was super voor hun!!Hopelijk werkt de site snel,ben benieuwd naar een volledig verslag van haar.Nog eve geduld dusGrtz
Ik kan vandaag ook nog steeds niet op ik-trouw. Hopelijk is het onderhoud snel gedaan. Ik ben ook heel benieuwd naar het verslagje van Rieneke!Groetjes,liesje
Ben ook benieuwd!Op deze momenten besef je des te meer hoe erg je gehecht raakt aan zo'n site hé! :-)GroetjesLien & Tom
Hey ja maar ik zit niet op facebook enkel op netlog. Dus ik zal nog wat geduld moeten opbrengen vrees ik. Blijkbaar hebben er sommige vandaag op de site kunnen geraken, ik dus niet. :-(
Die dat de foto's van Rieneke willen zien kunnen dat hoor onderaan navigeren in het menu. Een tip van Liesje. Ze zijn prachtig by the way
Hey ladies,Ondertussen doet de site het weer!! :-)Grtz,Vicky15/05/2009