Terug naar overzicht
Ik wou dus nog zeggen...enkel de grote zaal is daar nog vrij en ben bang dat mijn 100 mensen daar beetje verloren gaan zitten. Ze zeggen wel dat ze dat kunnen camoufleren maar ik twijfel. Iemand daarmee ervaring?Groetjes Sofie
Hey!ons trouwfeest was in de grote zaal van de Lozen Boer. Wij hadden net iets meer dan 100 personen, en wij vonden de zaal daarvoor gewoon perfect. Iedereen heeft ruimte genoeg om te zitten en er was voldoende dansruimte. Toch gaf de zaal geen leeg gevoel. Wij hebben bewust gekozen voor de grote zaal.Veerle
Veerle,Bedankt voor de reactie! Heb je soms een paar foto's zodat ik een idee krijg van de ruimte in de zaal? Je mag ze anders mailen naar GivenFieke2001@hotmail.comGroetjes Sofie
Hoi,Wij trouwen op 6 december '08 in het Kasteel van Laarne, dus ik ben ook wel wat benieuwd naar de reacties...
Hoi,Ik ben ook al naar een trouwfeest geweest in de grote zaal van De Lozen Boer waar 100 personen waren. En ik moet ook zeggen, dat zag er absoluut niet leeg uit!Wij gaan daar zelf ook trouwen en hebben nog getwijfeld, omdat we dachten dat we (ook met 100) inderdaad een nogal lege zaal zouden hebben. Maar toen we hoorden dat het feest waar we al naartoe geweest waren ook maar 100 man had (wat we niet verwacht hadden, we dachten echt dat het er meer zouden geweest zijn), hebben we besloten om zeker die zaal te nemen!Eerlijk gezegd vind ik ze ook een pak mooier dan de kleine zaal...GroetjesNele
Hey!ik heb hier niet direct fotos van de zaal op mijn computer staan, maar op onze videoclip zijn wel een aantal beelden te zien van het feest. Ga naar www.bruiloftopdvd.be , dan het eerste filmpje van de 2de rij. De fotoshoot die je ziet in de clip hebben we volledig gedaan aan het bruidshuisje van de Lozen Boer. Ook dat is een aanrader! Weinig betere trouwlocaties dan de Lozen Boer!!! Veerle29/09/2007
Het is kasteel sanderling geworden!! Het is echt onze droomzaal!!Groetjes