TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
6-8-2005
|
24-6-2005 17:07:38
Ik zou alvast de winkel verwittigen... en misschien wel extra gaan opletten bij wat je gaat eten ! Versmallen kan altijd, verbreden... ?
|
|
Phyllis
|
25-6-2005 19:23:27
Ga eens langs bij een diëtiste. Niet alleen kan ze je helpen je kilo's snel weer te verliezen maar ze kan je ook tips geven om tijdens feestjes controle te houden over die afschrikkende extra kilootjes...
groetjes Phyllis
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
26-6-2005 8:49:02
Ik zit met hetzelfde: toen ik mijn kleed ben gaan kiezen was ik 61 kg, nu ben ik 65, dus 4 kg erbij!!! Dat is bijna een maat. Ik moet gaan passen op 30 augustus, dus heb nog 2 maand om 4 kg kwijt te geraken. Ik heb heel men leven al een gewichtsprobleem gehad, en was nu met WeightWatchers 20 kg afgevallen (dus tot 61 kg), maar inderdaad de laatste maanden etentje hier, drinkje daar, ... en het begint er weer bij te komen. Ik was ook wel al een 2 maand gestopt met WW, en ga nu woensdag terug starten. Die 4 kg MOETEN eraf. Veel sterkte, probeer ook wat op je tanden te bijten en denk hoe stralend je zal zijn op je grote dag!!!
Groetjes, Nathalieken
|
|
Katleen
27-8-2005
|
26-6-2005 10:49:42
In de winkel hebben ze me gezegd dat ze tot ongeveer 5 kg in de twee richtingen kunnen corrigeren. Dus nog niet direct panikeren!! 't Zal een zomer vol slaatjes worden en met veel water, maar met dit weer vind ik dat niet zo erg. Veel goede moed met het behouden van jullie gewicht, dat is lastig, ik weet er alles van...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|