Terug naar overzicht
Hey,reisbrochures zijn uit tot oktober 2009 voor exotische vakenties, oa Bali (oa bij neckerman....)Groetjes en succes.
Wij gaan in juni voor 16dagen naar Bali. Hebben een volledig gepersonaliseerde reis laten uitstippelen bij een zelfstandige reisagent (Niets mis met Neckermann of Jetair, maar daar ben je gebonden aan hun pakketten). 't Is ook bij ons een mix van strand, cultuur, natuur en sport geworden. 't is wel duurder uitgevallen als oorspronkelijk vooropgesteld, maar 't beloofd dan ook de reis van ons leven te worden. Als je ons programma of details wil, laat hier es je emailadres achter en dan mail ik het wel es door.
Hoi Evi,zou je mij je programma+detail eens doorsturen? Zo hebben wij ook al een idee!Merci! groetjessara-rodney@hotmail.com
Hey Lieve,ook wij gaan in juni naar Bali, ik ben zelf reisagente dus heb het ook min of meer zelf samengesteld.Als je meer info wil mag je altijd mailen: travelangelke@yahoo.comgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey, wij gaan ook in september voor een maand naar indonesie. we wilden zeer graag naar papua gaan maar dat moest met een reisbureau en echt te duur. wat wil je zelf? georganiseerd of alles zelf regelen. wij regelen alles zelf en doen java voor cultuur en vulkanen. nadien willen we Rinca doen, en Flores vermoed ik. de trotter en de lonely planet zijn goed om je een idee te vormen. groetjes ellen. als iemand een goed adresje heeft om enkele dagen in een spa resort door te brengen; altijd welkom.
Ik ben op 06/09 getrouwd en wij zijn ook naar Bali geweest. Ik werk ook in een reisbureau en geloof me dan is de keuze nóg moeilijker. Ik wou 100% zeker zijn van goed weer (lees geen regenseizoen) en het is Bali geworden omwille van de prachtige natuur, de uitstekende service en de luxe hotels tegen betaalbare prijs. Wij werken met een Belgisch agentschap ter plaatse en ik heb een 10 daagse-reis uitgestippeld met combinatie van strand, cultuur en natuur (dit alles met privé gids chauffeur). Wij hebben 5000 betaald in totaal met 5 sterren hotels in half pension, reisverzekering en pre-night aan de luchthaven van Amsterdam inclusief.Groetjes, Katleen
HalloIkzelf ben al 7x op Bali geweest. Zeker een aanrader! Je kunt allerlei soorten hotels kiezen, de prijzen hangen ook af van de buurt waarin je verblijft.Zo is Nusa Dua bijvoorbeeld een stuk duurder dan Kuta of Sanur.Sanur vind ik persoonlijk een aanrader, hier is het wat rustiger, maar er is toch nog voldoende te doen 's avonds.Over de kosten ter plaatse hoef je je in iedere geval geen zorgen te maken. Voor € 8 per persoon eet je een uitgebreide maaltijd.Volgend jaar trouwen mijn vriend en ik op Bali.