Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis september

26-10-2008 11:46:28
Hey Bruidjes,
Ik ben momenteel mijn hoofd aan het breken over onze huwelijksreis volgend jaar. We zouden graag naar Indonesië (Bali) of Borneo. Een combinatie van cultuur, natuur en strand. Heeft iemand een idee wat dit in de maand september zou kunnen kosten of zijn er mensen die hiermee ervaring hebben.

Alvast bedankt

lieve
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 940

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik26-10-2008 12:20:24

Hey,
reisbrochures zijn uit tot oktober 2009 voor exotische vakenties, oa Bali (oa bij neckerman....)
Groetjes en succes.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik26-10-2008 15:43:48

Wij gaan in juni voor 16dagen naar Bali. Hebben een volledig gepersonaliseerde reis laten uitstippelen bij een zelfstandige reisagent (Niets mis met Neckermann of Jetair, maar daar ben je gebonden aan hun pakketten). 't Is ook bij ons een mix van strand, cultuur, natuur en sport geworden. 't is wel duurder uitgevallen als oorspronkelijk vooropgesteld, maar 't beloofd dan ook de reis van ons leven te worden. Als je ons programma of details wil, laat hier es je emailadres achter en dan mail ik het wel es door.

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik26-10-2008 16:02:51

Hoi Evi,
zou je mij je programma+detail eens doorsturen? Zo hebben wij ook al een idee!
Merci! groetjes
sara-rodney@hotmail.com

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik26-10-2008 16:38:18

Hey Lieve,

ook wij gaan in juni naar Bali, ik ben zelf reisagente dus heb het ook min of meer zelf samengesteld.
Als je meer info wil mag je altijd mailen: travelangelke@yahoo.com

groetjes
Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik26-10-2008 20:22:44

hey, wij gaan ook in september voor een maand naar indonesie.

we wilden zeer graag naar papua gaan maar dat moest met een reisbureau en echt te duur.

wat wil je zelf? georganiseerd of alles zelf regelen.

wij regelen alles zelf en doen java voor cultuur en vulkanen.
nadien willen we Rinca doen, en Flores vermoed ik.

de trotter en de lonely planet zijn goed om je een idee te vormen.

groetjes ellen.

als iemand een goed adresje heeft om enkele dagen in een spa resort door te brengen; altijd welkom.

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik27-10-2008 10:40:03

Ik ben op 06/09 getrouwd en wij zijn ook naar Bali geweest. Ik werk ook in een reisbureau en geloof me dan is de keuze nóg moeilijker. Ik wou 100% zeker zijn van goed weer (lees geen regenseizoen) en het is Bali geworden omwille van de prachtige natuur, de uitstekende service en de luxe hotels tegen betaalbare prijs. Wij werken met een Belgisch agentschap ter plaatse en ik heb een 10 daagse-reis uitgestippeld met combinatie van strand, cultuur en natuur (dit alles met privé gids chauffeur). Wij hebben 5000 betaald in totaal met 5 sterren hotels in half pension, reisverzekering en pre-night aan de luchthaven van Amsterdam inclusief.

Groetjes, Katleen

jessie
31-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 14:42:48

Hallo

Ikzelf ben al 7x op Bali geweest.
Zeker een aanrader! Je kunt allerlei soorten hotels kiezen, de prijzen hangen ook af van de buurt waarin je verblijft.
Zo is Nusa Dua bijvoorbeeld een stuk duurder dan Kuta of Sanur.
Sanur vind ik persoonlijk een aanrader, hier is het wat rustiger, maar er is toch nog voldoende te doen 's avonds.
Over de kosten ter plaatse hoef je je in iedere geval geen zorgen te maken.
Voor € 8 per persoon eet je een uitgebreide maaltijd.
Volgend jaar trouwen mijn vriend en ik op Bali.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums