Terug naar overzicht
Heyik ben vorig jaar naar een huwelijk in De groene Jager geweest en het was echt super tof!!! Het eten was heerlijk, het kader is ongelooflijk. Het was prachtig weer, en dan die immense tuin achter de zaal... Was echt genieten voor iedereen.Ik kan het echt enkel aanraden.GroetjesKarolien.
wij zijn enkele weken getrouwd in het 's graevenhof en niets dan lof daarover. Het was werkelijk af! de zaal was super mooi versierd, het eten was veel en heerlijk en de bediening super.Dus wij hebben er geen moment spijt van gehad dat we daar getrouwd zijn..
ik ben in september getrouwd in de groene jager en niets dan lof erover. Ze zorgen werkelijk voor alles. En de prijs viel zeer goed mee. Wij hebben in de tuin kunnen staan en was zeer zeer aangenaam. Verder hebben wij daar ook onze foto's getrokken en ze zijn prachtig.Ik ben zeer blij dat wij deze zaal hebben gekozen. Dit maakte onze dag echt af!!tineke
Hoi Tineke, met hoeveel waren jullie? vond je de dansvloer groot genoeg want lijkt me precies wat klein ?...Waar stond bij jullie de eretafel? op de dansvloer of naast de dansvloer? de tuin is idd wel prachtig !
als goedeherder.be al enkele vieringen voorgegaan in de groene jager.Geen opmerkingen, alles prima in orde!Johan
Hey,Wij hebben ook getwijfeld tussen het 's Graevenhof en de Groene Jager. Het is uiteindelijk de Groene Jager geworden, vooral omdat de tuin echt prachtig is (en we trouwen in de zomer, dus ik hoop dat we er gebruik van gaan kunnen maken) en omdat ik ook weet dat het eten er super lekker is. Ik was er ook al twee keer naar een feest geweest en telkens was het echt wel af.
Hallo, we hebben uiteindelijk de knoop doorgehakt en het wordt het s Graevenhof. Het zijn beide heel mooie locaties dus ik denk dat er geen "foute keuze" bijzit. Dank je voor jullie reacties ! groetjes Nathalie