Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Passen: hoeveel mensen mee?

26-10-2008 19:08:08
Hallo,
ik las onlangs op de website van een winkel dat het niet de bedoeling is dat je meer dan 1 persoon meebrengt voor het kiezen... Ik begrijp het wel dat ze willen voorkomen dat het een theekransje wordt, maar ik heb toch drie personen om mee te nemen. Hebben jullie daar problemen mee ondervonden?
Grtz, Véro

veronique
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 715

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik26-10-2008 19:20:36

Hey,

Ik ben samen met mn mama en zus gaan kiezen, en dat was helemaal geen probleem.

Ik denk dat ze dit soms zeggen in het 'welzijn' van de bruid. Soms ben je als bruid zo enthousiast en neem je veel mensen mee, maar die hebben dan ook elk hun mening en dan weet de bruid op een bepaald moment niet meer naar wie ze moet luisteren... Ik denk dat dit de achterliggende redenering is, maar uiteindelijk beslis je volledig zelf hoeveel mensen je meeneemt.

Veel plezier bij het kiezen!

Groetjes
Karolien.

Ester
7-8-2009
 Meld misbruik26-10-2008 19:27:51

hey, ik heb mijn mama en mijn zus meegenomen, de verkoopster zei dat het goed was om niet te veel mensen mee te nemen, en je vriendinnen zouden het misschien moeilijker maken in het kiezen van je kleed. bij mij was alles heel goed verlopen. groetjes

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik26-10-2008 19:50:54

hallo,

Ik heb mij mama en mijn zus meegenomen en ik vond dit voldoende. Je moet iemand hebben die je smaakt wat kent en ook eerlijk zegt of je er mooi mee staat of niet. Want je mag nog o zo een mooi kleed zien hangen als je er niet mooi mee bent dan is dit ook niet goed. Je neemt best niet te veel mensen mee want iedereen heeft een andere mening en dan weet zeker niet wat je moet kiezen en begin je te twijfelen. Ik denk dat 3 meer dan voldoende is. Maar aan jou de keuze.

groeten Annelies.

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik26-10-2008 19:51:07

hallo,

Ik heb mij mama en mijn zus meegenomen en ik vond dit voldoende. Je moet iemand hebben die je smaakt wat kent en ook eerlijk zegt of je er mooi mee staat of niet. Want je mag nog o zo een mooi kleed zien hangen als je er niet mooi mee bent dan is dit ook niet goed. Je neemt best niet te veel mensen mee want iedereen heeft een andere mening en dan weet zeker niet wat je moet kiezen en begin je te twijfelen. Ik denk dat 3 meer dan voldoende is. Maar aan jou de keuze.

groeten Annelies.

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik26-10-2008 19:59:23

Hoi!
Ik heb alleeen mijn mama meegenomen (heb geen zus dus:-D) De juffrouw van de winkel zei dat dit ook het beste was. Er was nog een meisje aan het passen, zij had 5 mensen bij, maar op den duur wist ze gewoon niet meer wat te kiezen, omdat iedereen zijn eigen smaak heeft en iedereen iets anders zei. Dus ik zou je ook aanraden om alleen mensen mee te nemen die je smaak kennen en je hier ook vrij in laten. Je mama en zus is zeker nog te doen!
Veel succes ermee en geniet ervan!!Ik heb mijn kleedje al gekozen en vind het jammer dat ik niet meer kan gaan passen :-)
Groetjes!

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik26-10-2008 19:59:25

Hoi!
Ik heb alleeen mijn mama meegenomen (heb geen zus dus:-D) De juffrouw van de winkel zei dat dit ook het beste was. Er was nog een meisje aan het passen, zij had 5 mensen bij, maar op den duur wist ze gewoon niet meer wat te kiezen, omdat iedereen zijn eigen smaak heeft en iedereen iets anders zei. Dus ik zou je ook aanraden om alleen mensen mee te nemen die je smaak kennen en je hier ook vrij in laten. Je mama en zus is zeker nog te doen!
Veel succes ermee en geniet ervan!!Ik heb mijn kleedje al gekozen en vind het jammer dat ik niet meer kan gaan passen :-)
Groetjes!

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik26-10-2008 20:02:01

Hoi,
ik neem mijn tante en mijn schoonzusje mee. Ik had eerst gedacht om ook een vriendin mee te nemen, maar dat ga ik toch niet doen, het wordt zoal moeilijk met al die mooie kleedjes, en iedereen heeft een andere mening... ik denk idd dat de winkels het daarom afraden...
Mijn eerste pasbeurt zal dinsdag zijn, ik sta echt te popelen!
Liefs, Sara
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik27-10-2008 9:47:14

Ik heb mijn ma en zusje meegenomen. Als ik een eerste selectie gemaakt heb (bv nog twijfel tussen 2of3 kleedjes) neem ik nog eens een vriendin mee. Dan is een extra mening wel welkom omdat je toch al een selectie gemaakt heb. Dus wat overschiet zie je sowieso graag. Voor die eerste selectie zou ik idd niet te veel mensen meenemen, want dat zijn allemaal andere meningen en smaken.

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik27-10-2008 9:51:10

Hey,

Het is wel zo hoe meer mensen je meeneemt hoe moeilijker!!!
Bij mij was mijn grootmoeder (is nog maar 66 jaar), mijn mama en getuige erbij...
Behalve dan mijn getuige, hadden ons mama, bomma en ik dezelfde smaak ;-)

groetjes,

Debby
8-8-2009

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik27-10-2008 10:30:02

Hallo,

Je moet zelf kijken wat je het liefste hebt. Ikzelf ben afgelopen zaterdag voor mijn kleed gaan kijken en had 5 mensen meegenomen. Heb dit bewust gedaan omdat ik de meningen van hun allemaal wilde weten en ik weet toch dat ik uiteindelijk doe waar ik me het beste bij voel. Achteraf bekeken heb ik totaal geen spijt dat we met zoveel waren, moest het nodig geweest zijn op nog een andere plaats te gaan kijken had ik opnieuw dezelfde mensen meegevraagd.

Maar als je van jezelf weet dat je daardoor gaat beginnen twijfelen of dat het dan voor jou nog moeilijker gaat zijn om te kiezen kan je idd beter wat minder volk meenemen.

Gewoon doen waar je je het beste bij voelt! Ik ben in ieder geval supertevreden!!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2008 11:29:06

hey Véronique

Jij neemt mee wie je erbij wil.
Anders heb je er achteraf misschien spijt van.
Ik had graag mijn twee beste vriendinnen meegenomen maar mijn moeder wou dat absoluut niet. Ik heb daaraan toegegeven, maar dat maakt wel dat het magisch van het trouwkleed zoeken een beetje verloren gegaan is, want mijn moeder was niet zo dolenthousiast als mijn vriendinnen.
uiteindelijk had ik dus twee mensen mee, mijn moeder en mijn zus.
Daar heeft niemand moeilijk over gedaan.
Winkels zetten dat er om meerdere redenen op. uiteraard willen ze geen chaos in hun winkel en hoe meer mensen je meebrengt hoe groter de kans dat er verschillende meningen tussen zitten en dat vergroot de twijfel en de onzekerheid, daardoor ga je ook overbodig veel passen en dat kan een winkel wel missen...
Neem de mensen mee die je het beste kent, die weten direct wat bij je past en wat niet nog voor je goed en wel uit het paskot bent.
Geniet in ieder geval enorm van de kleed-queste want het is echt leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...