Terug naar overzicht
kan je niet met een aantal foto's naar een zeer goeie naaister gaan??
oei oei neem mijn woorden terug!! Ziet er zeer gecompliceerd uit met alle kraaltjes en dergelijke.. Mooie jurk!! Hopelijk vind je er iets op dat je je droomjurk kan aankopen!!groetjesEllen
Zoo mooi, kost het dan zoveel?? Het is ook heel mooi, mijn jurk is ook van Pronovias, was ook duurder dan ik wou uitgeven maar 'k ben blij dat ik het gedaan heb !!!Gewoon doen !
Hey bruidjes,heb de collectie bekeken, het zijn wel erg traditionele kleedjes en vind ze heel speciaal.Iemand een idee van de kostprijs ongeveer?Alvast bedankt.Groetjes, Heidi
Hoi,Ik heb vorige week een kleedje van Pronovias gepast en als ik mij niet vergis zeo de verkoopster dat de prijs rond € 1.600 lag.Denk wel dat er verschillen zullen zijn, want elk kleedje is toch anders.Groetjes
het mijne kwam op 1950 en de verkoopster zei dat dat nog goedkoop was
Hallo,Even wat de prijs betreft: ik heb er eentje gepast van Manuel Mota voor Pronovias en dat kwam op 1560 €. Ben al een week aan het googlen voor de naam van het kleedje, maar die vind ik niet.Groetjes
Awel Cien, ik vind dat de prijs nog meevalt, dacht zeker dat het bijna 3000 euro ging kosten.Ik vind de prijzen hier goed meevallen.Als je er echt mee inzit dan kan je het kleedje achteraf nog verkopen.Gr.
Het kleedje dat ik op oog had maar tenslotte niet heb gekozen was ook van pronovias en kostte 1250 euro (bij Lilian Claes in Herentals). Het noemde Helice (gemakkelijk te vinden via google afbeeldingen)Groetjes, Laura