Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

24-6-2005 17:38:47
Hoihoi,

wij trouwen binnen 8 dagen en hebben intussen ook een gastenboek gekocht.
Nu vragen we ons af hoe je ervoor kan zorgen dat veel mensen iets in ons gastenboek schrijven : zetten jullie dit op een opvallende plaats of vragen jullie aan hen om er iets in te schrijven ?
Alle nuttige tips zijn welkom !

Isabelle (met al heel wat zenuwen...)

Isabelle
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1069

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik25-6-2005 16:56:01

Toen mijn broer trouwde lag het gastenboek aan de uitgang, met stoel erbij.

De zaalverantwoordelijke nodigde de mensen uit om er iets in te schrijven als ze doorgingen. Of zet er iemand bij die dat wil doen... ?

Angelo
22-7-2005
 Meld misbruik26-6-2005 14:14:23

Ik heb als eens horen zeggen dat men het boek doorgeeft van tafel tot tafel tijdens het avondfeest.
Waar hebben jullie het gasten boek gekocht en hoe ziet dit eruit? wanr wij zijn ook op zoek naar één. Heel veel succes op jullie trouwdag !!!!

groetjes Fie

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik27-6-2005 9:11:39

Hallo Isabelle,

Wij zijn ons gastenboek in de Ava gaan kopen, een simpel exemplaar. We hebben via onze fotograaf wel iets speciaals laten doen voor het gastenboek aantrekkelijker te maken.

Op het moment dat de gasten naar binnen gingen voor het dinner trok onze fotograaf per koppel een foto. Hij had dan zijn laptop, een printer en een fotosnijder mee. Tijdens we aan de soep zaten heeft hij al deze foto's afgeprint en 1 foto per pagina in het gastenboek geplakt.
Op de eerste pagina stond natuurlijk een foto van ons en een tekstje eronder om hen uit te nodigen iets neer te pennen naast hun foto.
Zo hebben echt alle gasten iets in het gastenboek geschreven en je hebt er nog een goede herrinering aan ook. Want als er alleen maar geschreven wordt ga je het zo dikwijls niet meer bekijken, maar als er zoals bij ons foto's bij staan van de gasten zelf is het echt heel tof en het motiveert de gasten ook om echt iets te schrijven.

Misschien is dit een goede tip? Echt aan de raden! Check misschien eens met jullie fotograaf of dit mogelijk is?

Veel groetjes,

Ingrid en Rony
Getrouwd 21.05.05

Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik27-6-2005 15:15:28

hallo,

tijdens het trouwfeest van mijn nicht lag het gastenboek ook aan de uitgang met een stoel en stylo erbij. Als de gasten naar huis gaan dan neemt men meestal afscheid van bruid en bruidegom en/of ouders, op dat moment kan je ze vragen even iets in je gastenboek te pennen.

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik27-6-2005 16:57:50

Wij hebben er ook eentje gekocht en pakken het als volgt aan: we hebben op de eerste pagina ene foto van ons die door de paspartoe van de kaft zichtbaar is. Daarna hebben we afwisselend links een foto en een tekstje geplaatst en dit versierd met restjes van het papier waarmee we de uitnodigingen hebben gemaakt. Rechts kunnen de gasten dan schrijven. Aangezien alles in beige is hebben we foto's in sepia gekozen nl. foto's van ons als koppel op al onze vakanties tot nog toe...
Heel leuk eigenlijk!

Groetjes!
Nog 5 dagen en de stress begint!!!
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...