Terug naar overzicht
HoiIk ben vandaag net hetzelfde gaan doen!Ik heb geen wit gekozen, maar iets met een ondefinieerbare kleur (ergens tussen groen, blauw en grijs). Toen de vrouw van de winkel het uit de zak haalde, dacht ik bij mezelf: "Wat heb ik in hemelsnaam gedaan?" Maar toen ik het aan had wist ik weer hoe mooi het eigenlijk wel was.Hopelijk beleef je een aangenaam huwelijk (misschien een klein beetje frisser dan nu?)GroetjesMaïté
hallo, ik ben vorige woensdag mijn kleedje gaan passen. Ik keek er echt naar uit. Ik had het begin dit jaar gekocht en niet meer terug gezien. Ik wist ook niet 100 procent meer hoe het eruit zag. Maar ik ben toch zo blij met mijn keuze. Nu heb ik drie foto's van mezelf in mijn kleedje en ik ben zo blij dat ik er nu af en toe eens kan naar kijken. Nog 53 dagen te gaan.groetjes annelies
We hebben toch allemaal goed gekozen hé, onze bruidegommen zullen aangenaam verrast zijn!
Mogen er foto's getrokken worden als je je kleed gaat passen? Dan weet ik nog na een paar maanden hoe het eruit ziet? Thx Cindy