Nu Online
Momenteel zijn er 672 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskleed

24-6-2005 21:09:33
dag lieve medebruidjes,
vandaag mijn kleedje gaan passen, best wel spannend!!!!!
Ik vond het nog mooier dan vorige keer, nu ben ik 200% zeker!!

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 436

Maïté
22-7-2005
 Meld misbruik24-6-2005 21:54:32

Hoi
Ik ben vandaag net hetzelfde gaan doen!
Ik heb geen wit gekozen, maar iets met een ondefinieerbare kleur (ergens tussen groen, blauw en grijs). Toen de vrouw van de winkel het uit de zak haalde, dacht ik bij mezelf: "Wat heb ik in hemelsnaam gedaan?" Maar toen ik het aan had wist ik weer hoe mooi het eigenlijk wel was.

Hopelijk beleef je een aangenaam huwelijk (misschien een klein beetje frisser dan nu?)

Groetjes
Maïté

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik27-6-2005 22:14:10

hallo, ik ben vorige woensdag mijn kleedje gaan passen. Ik keek er echt naar uit. Ik had het begin dit jaar gekocht en niet meer terug gezien. Ik wist ook niet 100 procent meer hoe het eruit zag. Maar ik ben toch zo blij met mijn keuze. Nu heb ik drie foto's van mezelf in mijn kleedje en ik ben zo blij dat ik er nu af en toe eens kan naar kijken.

Nog 53 dagen te gaan.

groetjes annelies

Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik28-6-2005 7:09:53

We hebben toch allemaal goed gekozen hé, onze bruidegommen zullen aangenaam verrast zijn!

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik29-6-2005 8:30:12

Mogen er foto's getrokken worden als je je kleed gaat passen? Dan weet ik nog na een paar maanden hoe het eruit ziet? Thx Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...