Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

27-10-2008 8:57:58
Dag bruidjes !!

Volgend jaar in juni is het onze big day ..
Nu is er al heel wat geregeld -mensen zeggen: "ge hebt toch nog tijd genoeg..." maar ik ben toch blij dat dat wat nu al in orde is, ook in orde is ! Om alles op de laatste maand te doen zie ik niet echt zitten.
Nu zijn we afgelopen donderdag bij de drukker geweest voor onze uitnodigingen. We weten nu al hoe ze eruit gaan zien maar wou nu even jullie mening weten; er zijn toch ook mensen (familie, dichte vrienden..) waarbij je de uitnodigingen thuis gaat brengen en dus niet opstuurt. Nu vroeg ik me af of je op die enveloppen ook de naam + adres schrijft/plakt of niet? Mij lijkt het van wel; maar ben niet zeker wat er over 't algemeen gedaan wordt.

Wat doen jullie?

Liefs !

http://claudiaenbart.trouwen.com

Claudia
19-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 271

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik27-10-2008 9:01:35

Hallo Claudia,
Alvast proficiat met jullie beslissing om te gaan trouwen.
Voor de uitnodigingen, ik zou het wel schrijven, dat is toch nog altijd persoonlijker dan een lege enveloppe met de uitnodiging. Trouwens het kan ook voor duidelijkheid zorgen, bv als partner of kinderen al dan niet zijn uitgenodigd, want als het er niet opstaat, komen ze al gauw mee, terwijl jij dat misschien liever niet had. En zeg maar 'nee' als ze bevestigen dat ze met 3 komen ipv met 2.

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik27-10-2008 9:50:19

Lijkt me inderdaad ook beter.
Feit van verwarring ivm al dan niet partner & kinderen is ook 'n goed punt. :-)

Dankje !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...