Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dresscode

27-10-2008 12:18:25
Dag bruidjes,
ik wil absoluut een dresscode op ons feest; mensen moeten daarom niet persé in het lang zijn (mag wel) maar ik wil gala en glamour !! Enige ideetjes hoe we dit op een leuke manier op de uitnodigingen kunnen zetten?
Bedankt, groetjes,
Nathalie 04/04/2009

Nathalie
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 613

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik27-10-2008 12:22:32

hallo,

Je kan je dresscode vaag houden, zoals: glitter en glamour
of hollywood of zo
je zou versteld staan hoe vindingrijk de mensen zijn, en zo bepaal je toch voor een deel hun kleding.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

katelijne

Meld misbruik27-10-2008 13:19:26

Ik heb al uitnodigingen gekregen waar gewoon onderaan in kleinere letters opstond: avondkledij gewenst

Ik vind dat eigenlijk niet raar hoor om dat zo letterlijk te vragen, als dat is wat jij wil, moet je dat zeker doen!

grtjs

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik27-10-2008 18:09:38

wij gaan er op zetten: DRESS TO IMPRESS
dan weten mensen dat ze zich mogen laten gaan he :-)

Audrey
17-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 18:23:03

Ik wil ook een dresscode op mijn trouwfeest. Wij dachten aan: "...als sterren op een rode loper..." Ik ga dan ook wel een rode loper voorzien.

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik28-10-2008 10:17:55

Hallo Nathalie,

Ik vind het een superidee. Maar... vertel het eerst aan de mensen van de suite, tenslotte moeten zij ook die stijl in de eerste plaats volgen en als ze daar geen budget voor hebben... Bij ons bv had mijn mama een echt suitekleed aan, mijn schoonmoeder daarentegen een bijna enkellange zwarte rok, een bloes en een vestje, schoonzus een kort zwart cocktailkleedje, andere zwangere schoonzus een bruine lange broek met zo'n groen kleedje erop en eerlijk... ze waren allemaal mooi op zich, maar het paste totaal niet bij elkaar en da was wel jammer.
Inge

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2008 11:25:01

hey Nathalie

Dat je een dresscode wil kan niemand je verwijten, maar wees ervan bewust dat sommige mensen niet altijd het budget hebben om zich in heel mooie avondkledij te steken. Het kan voor sommigen een afknapper zijn...
Soit daardoor moet je u natuurlijk niet laten doen.
Schrijf exact wat je wil op de uitnodiging. Er is niets irritanter dan vage woorden te gebruiken, iedereen interpreteert dat immers anders.
Stijl Hollywood staat ook op uitnodigingen waarbij je een hollywoodpersonage moet nadoen, dus dat vind ik al niet duidelijk genoeg. Stadskledij is niet hetzelfde als Chique hé.
Zet er gewoon op: Chique kledij of Galakledij verplicht.
Als je de mensen de keuze laat dan gaan er altijd bijzitten die het niet doen.
En aangezien je dat niet wil moet je daar heel duidelijk over communiceren.
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info