Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk aankondigen

27-10-2008 14:39:51
Hoi,

Zou graag op een originele manier de ouders en dichte familie inlichten dat we gaan trouwen maar hoe??
Zelf hebben we al 2 kindjes van 5 en 3 jaar en misschien zou het wel leuk zijn om deze erbij in te betrekken.
Alle tips welkom!

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 942

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik27-10-2008 19:40:31

Hallo,

Wij hebben van onze kids een filmke gemaakt. Zij hebben de aankondiging als het ware gedaan. De film hebben we op youtube gezet en de link doorgemaild. We hebben er natuurlijk wel bijgeschreven dat het echt iets leuks was, waar ze beiden samen naar MOESTEN kijken. Niemand wist ervan, we schreven ook gewoon dat we een leuk filmke van de kids hadden gemaakt, maar natuurlijk de inhoud niet verteld.

http://nl.youtube.com/watch?v=dc0h7W5o77Y
(mocht je even willen kijken - je hebt wel geluid nodig!)

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,

Cindy

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik18-11-2008 21:33:52

Hey,

Wij hebben een bruidspaar met bruidstaart van Playmobil gekocht voor mijn ouders en zo'n doosje voor zijn ouders. We hebben dat afgegeven en gewacht op reactie. Ze dachten allebei dat dat wilde zeggen dat ik zwanger was :-) De volgende reactie was 'hoe? Het is toch nu niet onze huwelijksverjaardag?' En dan hadden ze het door. Was echt hilarisch! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...