Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat kiezen help!!

27-10-2008 15:42:34
Ik geraak er maar niet uit trouwen in het wit lang (zoals op wwww.marylise.be kleedje godiva collectie 2009) of in kleur en niet int lang op www.oni-onik.be kijken bij coctail jurken het laatste kleedje in de eerste rij (pasteltinten) pff help mij en geef jullie mening eens.liefs

Natasja
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1346

katelijne

Meld misbruik27-10-2008 15:55:28

awel, ik had niet gedacht dat ik zo ging reageren, want ik ben nogal een klassieke, maar ik vind die outfit van oni onik superleuk om in te trouwen! Het is eens wat anders, en je zal er zeker positieve reacties op krijgen!

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:11:04

ik zou zeggen: ga een winkel binnen waar ze beide hebben en probeer eens uit. Wie weet beslis je voor marylise en bij het passen blijkt dat je er niet mee sta. Een kleed met jou lichaam is niet hetzelfde als een kleed ophet lichaam van een model...

Imke

herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:20:55

hey!
het kleedje godiva vond ik prachtig, ik had het in een boek gezien en wou dat, maar heb 2 trouwwinkels gedaan met merk marylise maar hadden dat kleedje niet binnen. heb een ander gekozen dan, in dezelfde stijl. het is een A-model. het staat bijna iedereen.
dat van oni-onik ben ik minder aan, tis minder bruid...
passen meid!!

xxx

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 17:35:19

Dat is nu net het probleem heb ze allebei al gepast en vind ze allebei héél mooi maar ook zo totaal verschillend....

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 18:02:16

Ze zien er allebei prachtig uit, al ben ik zelf voor klassieke witte, lange trouwkleedjes. Maar het korte ziet er ook geweldig uit !
Trouw je voor de wet en voor de kerk ? En op een andere dag ? Misschien kun je dan het ene voor de wettelijke en het andere voor de kerkelijke trouw dragen.... Zou leuk zijn :-)

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 18:40:20

ja wij trouwen voor de wet en voor de kerk maar wel op 1 dag. Spijtig hé maar zou anders wel prijzig zijn want dat van marylise kost 1590 en dat ander 1700 euro dus....helaas laat de reacties maar komen hé ben benieuwd. Veel liefs

herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik27-10-2008 21:06:19

leuk dat je ze al alle 2 hebt gepast en ben blij dat ik de prijs weet van "godiva", tis bijna hetzelfde als wat ik gekozen heb (lasposa, mulata collectie 2008). ik vind het spijtig dat ik godiva nooit heb kunnen passen.
voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn: Marylise! (ook al heb ik zelf eentje van lasposa).
ik denk dat je wel een voorkeur zal beginnen krijgen, bekijk ze goed, overweeg de voor en nadelen van beide jurken!
laat het ons weten hé!
groetjes

herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik27-10-2008 21:06:19

leuk dat je ze al alle 2 hebt gepast en ben blij dat ik de prijs weet van "godiva", tis bijna hetzelfde als wat ik gekozen heb (lasposa, mulata collectie 2008). ik vind het spijtig dat ik godiva nooit heb kunnen passen.
voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn: Marylise! (ook al heb ik zelf eentje van lasposa).
ik denk dat je wel een voorkeur zal beginnen krijgen, bekijk ze goed, overweeg de voor en nadelen van beide jurken!
laat het ons weten hé!
groetjes

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:57:45

Hey Natasja,
Hoewel het kleedje van oni-onik er geweldig uitziet, denk ik zo: je kan maar 1 keer in je leven een lang, wit kleed aandoen...
Ik was zelf aan't denken om voor het avondfeest iets korter of gemakkelijker aan te doen, eventueel een jurk waarvan je de lange rok eraf kan halen. Maarr... langs de andere kant, je kan maar 1 keer zo'n geweldige trouwjurk aan...
Dat geeft voor mij de doorslag (tot nu toe, misschien begin ik straks weer wel te twijfelen).

groetjes
Sanne (25/07/09)

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik28-10-2008 10:06:29

Hallo Natasja,
Ik deel Sanne haar mening. Het kleedje van Oni-onik kan je nog altijd als suitekleed aandoen, op het huwelijk van iemand anders. Die trouwjurk van Marylise nooit meer als je het nu niet kiest.
Misschien eens uitzoeken wat je toekomstige denkt van een trouwjurk... laat hem eens in boekjes kijken en iets kiezen... is het kort en kleurrijk of gaat hij voor traditioneel wit???
Veel succes met je keuze.
Inge

Kristel
25-4-2009
 Meld misbruik28-10-2008 11:14:53

Heyla!

Aangezien we elkaar kennen, kan ik zeggen dat beide kleedjes helemaal jouw stijl zijn, heel mooi trouwens!!! Als ik eerlijk mag zijn ... het kleedje van marylise is prachtig, een echt bruidje ... zo'n jurk kan je enkel en alleen op jouw trouwdag dragen. Het oni-onik kleedje leent zich daarentegen nog voor andere gelegenheden.

Veel succes met de keuze! ;-)

Groetjes,
Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...