Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kiezen alvorens te passen

27-10-2008 16:03:20
Hallo meiden,

ik ga op 15/11 mijn kleed passen maar de mevrouw die ik aan de lijn had voor de afspraak vroeg me op voorhand al wat te kiezen zodat ze makkelijker kunnen helpen. Maar ik vind dit zoooo moeilijk. Is dat normaal? Ik denk toch dat je verschillende dingen gaat moeten passen om te weten wat jou het beste staat.Soms denk ik: oh prachtig!...maar misschien toch niets voor mij...Zijn er onder jullie nog die gewoon gegaan zijn zonder echt een idee te hebben?

Groetjes! Ellen
18/07/09

Ellen
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1129

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:08:44

ik ben gewoon gegaan zonder te zien wat ik eigenlijk mooi vond... en eerlijk gezegd... hetgeen ik gekocht heb zou ik NOOIT zelf gekozen hebben. Alle kleedjes waar de verkoopster mee kwam aandraven en ik dacht: amai dat is echt mooi, bleek bij mij verschrikkelijk lelijk te zijn. Dus ik zou zeggen: ga eerst naar een andere winkel waar ze gewoon kleedjes uitproberen. Ik weet niet van welke regio je bent, maar ik kan je zeker Maya in hemiksem aanraden. Dit was de enige winkel die verschillende stijlen uitprobeerde en echt zag wat je stond. Ze zal ook haar mening geven.

veel pasplezier!

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:18:33

Hey Ellen,

Wij trouwen ook op 18 juli 2009. Van waar ben je? Wij van Antwerpen.
Ik zou idd ook een andere winkel eerst aanraden dan...

Groetjes,

Laura
http://laura-bert.bruiloftsite.nl

Ellen
18-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:24:25

Hey Laura,

ik ben van Limburg. Ik ga bij Le Chapeau passen.
Ik weet het, ik ga zien hoe ze me in de winkel gaan ontvangen, wie weet valt het toch nog allemaal mee.
Als het me tegensteekt, ga ik gewoon ergens anders, winkels genoeg. Desnoods rijd ik naar Hemiksem! :-)

Wanneer ga jij passen? Of heb je al gekozen?

Groetjes, Ellen

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:26:10

Dag Ellen,

Nu ja, misschien bedoelde ze het niet zo serieus... In sommige winkels geven ze je eerst wat boekjes waar je al eens kan in kijken om te tonen wat je zoal mooi vind.

Misschien probeert deze mevrouw er gewoon voor te zorgen dat je niet eerst een uur in die winkel zit te kijken in boekjes? Niet perse omdat ze je daarvoor geen tijd zou willen geven, maar omdat ze dan beter kan plannen wie wanneer komt?
Zodat ze direct kan beginnen met trouwkleedjes uit te pakken en passen, en je dus het tijdstip dat je gereserveerd hebt helemaal voor jezelf kan gebruiken?

Groetjes
Nele

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:26:55

Ellen,

Ik ben vorige week gaan passen en ik heb mijn kleed gekozen :o)... Ik had ook een afspraak bij Le Chapeau, maar ondertussen had ik mijn kleed al in Maxim's Couture in Mechelen gevonden!

Veel plezier met jullie voorbereidingen en het passen! Hebben jullie al veel voorbereidingen gedaan?

Groetjes,

Laura x

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik27-10-2008 16:28:01

Ik had op voorhand al een paar boekjes doorbladerd en een paar foto's meegenomen. Zo hadden ze al een beetje een idee. En daarna heb ik nog véél andere kleedjes aangedaan. Ik denk ook dat ze het eerder zo bedoeld hebben hoor!

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 17:02:30

Ik heb mijn kleed gekocht in september, nog uit de oude collectie omdat ik trouw in april en het dan wat krap ging worden met de nieuwe collectie. Ik ben ook gaan passen in Le Chapaeu en was daar helemaal niet content van. Mocht er zelf kleedjes kiezen en mocht er hier maar vier van aandoen. Ik vond er maar 1 meevallen (maar zeker niet wauw) en ze wasmij maar aan het puchen om het te kopen. Heb me dan maar aangekleed en gezegd dat ik niet geinteresserd was. Ik denk dat het daar echt afhangt van de verkoopster. Twee andere bruiden werden er echt op hun wenken bediend. De verkoopster bleven daar maar met kleedjes aandraven en met de andere bruid zijn ze zelfs naar buiten geweest om te zien wat de kleur van het kleed deed met daglicht.

Véél pasplezier!!!

shari
18-7-2009
 Meld misbruik27-10-2008 18:07:19

ok

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2008 11:13:53

hey Ellen

Ik denk niet dat de vrouw bedoelde dat je al echt enkele specifieke modellen moest hebben.
Het is logisch dat ze in een winkel het genre vragen. Er zijn zo veel kleedjes en zo totaal verschillende stijlen dat je ze onmogelijk allemaal kan afgaan. Allé dat kan wel, maar dat is veel de tijdrovend en de kans dat een winkel zich daar mee bezig houdt is klein.

Voor je een kleed gaat kiezen heb je toch een aantal richtlijnen van wat je wel mooi vindt en wat totaal niet?
vb je wil een klassieker snit, klassiekere kleuren of iets heel origineel...
Bekijk de merken eens die er op de markt zijn en er zullen altijd enkele merken zijn die je voorkeur genieten. Als je dan naar de winkel gaat kan je zeggen welke merk het meeste kleedjes bevat dat jij mooi vindt en op basis daarvan kunnen ze veel gerichter gaan zoeken.
Haar vraag lijkt mij niet zo raar...

Veel succes met je zoektocht!
Geniet ervan!

Kimberly
9-9-2009
 Meld misbruik29-10-2008 20:30:48

Ik heb gisteren mijn droomkleed gevonden bij Cermo.
Bij binnenkomst vroegen ze eerst of ik al een idee had of ik in wit(achtig) of kleur wou trouwen en wat voor stijl ik graag zag. Daarna zijn ze met mij heel de winkel rond gegaan en hebben ze eerlijk waar bijna ieder jurk laten zien! Behalve degene waarvan ik direct aangaf dat het toch niets voor mij was... Bij iedere jurk die ik wel mooi vond hingen ze een ringetje aan de hanger. Nadat we alles hadden overlopen mocht ik plaats nemen in een paskamer en brachten ze een voor een jurken aan! op deze manier vond ik het heerlijk kiezen! En uiteindelijk heb ik wel voor mijn favoriete designer gekozen (Ian Stuart) maar een totaal andere jurk en stijl dan ik in gedachten had!

Succes met alles!! Kimberly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info