TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascale
11-10-2008
|
28-10-2008 8:30:41
Hallo Sabrina,
Op 11 oktober heeft ons feest daar plaats gevonden en het is een echte aanrader, op het eten en de service valt er helemaal niets aan te merken. Het eten is verfijnd en men krijgt meer als genoeg. Iedereen spreekt er nog over. De huisdj is echter geen aanrader... Wij zouden ons feest terug in Krekelhof geven (zonder twijfel) maar wel met een andere DJ.
groeten Pascale
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
28-10-2008 11:06:53
hallo,pascale bedankt voor de reactie maar zou je wat meer uitleg willen geven over de DJ want we zouden hem normaal nemen, wat is er niet goed aan,groetjes sabrina
|
|
pascale
11-10-2008
|
28-10-2008 15:42:00
De huisdj heeft een vervanger gestuurd, deze was redelijk eigenwijs in zijn spelen. We vroegen een kusjesdans, vogeltjesdans enz en kregen dit niet ofwel heel veel later... ie gaf de indruk ongeinteresserd en tegen zijn zin achter de discobar te staan en naar mijn mening dronk ie toch redelijk veel. Er is betering in gekomen toen ik bij de bazin gaan klagen ben. slecht slecht was het niet hoor, maar ik vond dat er de weinig ambiance muziek was... Dit is tuurlijk ieder zijn mening.
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
28-10-2008 19:27:00
pascale , alvast bedankt om me te verwittigen daarmee zal ik zeker rekening houden als we de huisdj nemen want wij hebben ook graag ambiancemuziek daarmee als we contact met hem hebben zal ik erop aansturen dat hijzelf moet komen of dat we anders iemand anders zouden nemen,groetjes sabrina
|
|
cindy
26-6-2009
|
29-10-2008 9:00:54
Hey sabrina,
Wij trouwen op 26 juni 2009 en geven die dag ons feest in t'krekelhof. Wij hebben de huisdj genomen en aan telefoon leek die wel rekening te houden met wat wij willen, nu ja ik ga ook op zeker spelen en zeker eens vragen of hij zelf wel zal komen. Wanneer trouw je?
Groetjes Cindy
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
29-10-2008 10:03:04
hallo, cindy, wij trouwen op 18.07.2009 3 weken na u , groetjes sabrina
|
|
cindy
26-6-2009
|
29-10-2008 10:35:56
Leuk, hebben jullie de kleine zaal of de grote zaal?
Om terug te komen op de huisdj, zou je mij eventueel iets kunne laten eten wanneer je contact met hem hebt opgenomen. Het zit namelijk zo dat wij bij hem onze datum hebben vastgelegd maar wij hebben daarvan nog geen voorschot moeten betalen en hebben nog niets op papier. Daarom vroeg ik mij af of dit wel normaal is. Mijn e-mail is cindykafkot1@hotmail.com.
Alvast bedankt
|
|
j
|
14-3-2009 18:15:02
Hey,
Wij zijn deze middag naar het krekehof gaan kijken. Wij zijn zeer geinteresserd kan je ons iets meer uitleg geven. Wij zouden de zaal boven moeten nemen omdat we maar met 80 man zijn. Heb je daar ervaring mee? Welke zaal hebben jullie? En kwa prijs zijn er onvoorziene kosten wij hebben een 100 euro per persoon maar dan zit dan ook alles maar ook alles in! Laten jullie iets weten.... Hartelijk dank.
jolieke en steve
(joliekerokegem@hotmail.com)
|
|
reniers
6-6-2009
|
6-4-2009 18:41:21
Aan Jolieke en Steve , wij hebben ook de zaal boven. Het is voor ons de eerste keer in 't Krekelhof maar het ziet er wel in orde uit. Ik heb wel nog een vraagje. Werken jullie voor de drank met de forfaits en hoe heeft men daar de forfait voor na het eten voorgesteld ? Ik bedoel hoeveel betalen jullie per persoon voor de drank na 't eten en is het dan onbeperkt in tijd ?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|