Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervarinng t krekelhof gooik

27-10-2008 19:48:39
hallo wij trouwen volgend jaar en zouden in de zaal t krekelhof in gooik ons feest doen , heeft iemand ervaring met deze zaal,groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1052

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik28-10-2008 8:30:41

Hallo Sabrina,

Op 11 oktober heeft ons feest daar plaats gevonden en het is een echte aanrader, op het eten en de service valt er helemaal niets aan te merken. Het eten is verfijnd en men krijgt meer als genoeg. Iedereen spreekt er nog over.
De huisdj is echter geen aanrader...
Wij zouden ons feest terug in Krekelhof geven (zonder twijfel) maar wel met een andere DJ.

groeten
Pascale

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 11:06:53

hallo,pascale bedankt voor de reactie maar zou je wat meer uitleg willen geven over de DJ want we zouden hem normaal nemen, wat is er niet goed aan,groetjes sabrina

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik28-10-2008 15:42:00

De huisdj heeft een vervanger gestuurd, deze was redelijk eigenwijs in zijn spelen. We vroegen een kusjesdans, vogeltjesdans enz en kregen dit niet ofwel heel veel later... ie gaf de indruk ongeinteresserd en tegen zijn zin achter de discobar te staan en naar mijn mening dronk ie toch redelijk veel. Er is betering in gekomen toen ik bij de bazin gaan klagen ben.
slecht slecht was het niet hoor, maar ik vond dat er de weinig ambiance muziek was...
Dit is tuurlijk ieder zijn mening.

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 19:27:00

pascale , alvast bedankt om me te verwittigen daarmee zal ik zeker rekening houden als we de huisdj nemen want wij hebben ook graag ambiancemuziek daarmee als we contact met hem hebben zal ik erop aansturen dat hijzelf moet komen of dat we anders iemand anders zouden nemen,groetjes sabrina

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik29-10-2008 9:00:54

Hey sabrina,

Wij trouwen op 26 juni 2009 en geven die dag ons feest in t'krekelhof. Wij hebben de huisdj genomen en aan telefoon leek die wel rekening te houden met wat wij willen, nu ja ik ga ook op zeker spelen en zeker eens vragen of hij zelf wel zal komen.
Wanneer trouw je?

Groetjes Cindy

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 10:03:04

hallo, cindy, wij trouwen op 18.07.2009 3 weken na u , groetjes sabrina

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik29-10-2008 10:35:56

Leuk, hebben jullie de kleine zaal of de grote zaal?

Om terug te komen op de huisdj, zou je mij eventueel iets kunne laten eten wanneer je contact met hem hebt opgenomen. Het zit namelijk zo dat wij bij hem onze datum hebben vastgelegd maar wij hebben daarvan nog geen voorschot moeten betalen en hebben nog niets op papier. Daarom vroeg ik mij af of dit wel normaal is. Mijn e-mail is cindykafkot1@hotmail.com.

Alvast bedankt

j

Meld misbruik14-3-2009 18:15:02

Hey,

Wij zijn deze middag naar het krekehof gaan kijken.
Wij zijn zeer geinteresserd kan je ons iets meer uitleg geven.
Wij zouden de zaal boven moeten nemen omdat we maar met 80 man zijn. Heb je daar ervaring mee? Welke zaal hebben jullie?
En kwa prijs zijn er onvoorziene kosten wij hebben een 100 euro per persoon maar dan zit dan ook alles maar ook alles in!
Laten jullie iets weten....
Hartelijk dank.

jolieke en steve

(joliekerokegem@hotmail.com)

reniers
6-6-2009
 Meld misbruik6-4-2009 18:41:21

Aan Jolieke en Steve , wij hebben ook de zaal boven. Het is voor ons de eerste keer in 't Krekelhof maar het ziet er wel in orde uit. Ik heb wel nog een vraagje. Werken jullie voor de drank met de forfaits en hoe heeft men daar de forfait voor na het eten voorgesteld ? Ik bedoel hoeveel betalen jullie per persoon voor de drank na 't eten en is het dan onbeperkt in tijd ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info