Terug naar overzicht
Ook Joyce De Troch regelt dit!enjoybvba.be
Wij trouwen in Italië, ik heb contact opgenomen met inge van der kraan van www.deitaliaansebruiloft.nl Succes!!!
wij hebben alles zelf geregeld... trouwen jullie met 2 of met de hele familie in het buitenland?waar?
hallowij zouden graag met 2 trouwen. niet echt een voorkeur welk land, mss italiëgroeten
hallo annouschkaje mag me zeker op de hoogte houden hoe de voorbereidingen verlopen met de italiaanse bruiloft.nlbedankt!ils
echt waar... dat kan je perfect zelf regelen!!!Wij zijn getrouwd op bali, en bijna op alle hotels vind je trouwpakketten. Ik veronderstel dat je dat in andere landen ook hebt.wij zijn wel getrouwd voor de wet in belgie, omdat we een huwelijkscontract hadden. Mij lijkt het wel verstandig om hier voor de wet te trouwen.informeer je eens bij de hotels. ook op cyprus hebben we veel toeristen zien trouwen.
hallo, Wij trouwen volgend jaar in mei op het griekse eiland Kos,we zijn bijna rond met de meeste voorbereidingen en vanaf januari vliegen we erin om de rest in orde te krijgen.Informatie geen probleem maarik denk alleen dat je eerst een keuze moet maken in welk land je wil trouwen en daarnainfo gaan zoeken.Maar t's een begin , een goed begin dat jullie de keuze gemaakt hebben om in het buitenland te trouwen.indien je meer info wil hebben over trouwen in Griekenland, kunnen we je altijd wat raad geven.En voor de prijs moet je het niet laten als je weet wat je er voor in de plaats krijgt. Weinig mensen in de familie ( die meegaat) of bijna zeker weten geen, die zoiets al gaan meegemaakt hebben.vanmassenhove@mobistarmail.be
Ik heb eens gemaild naar mielmonata en heb daar nooit bericht van terug gehad. Ook andere mensen hebben geen reactie gehad. Wij trouwen binnen enkele weken in de Alpen, een echt witte trouw in de sneeuw. Ook wij kiezen ervoor om alleen met ons tweetjes te trouwen. Met het hotel ter plaatste hebben we alles op vlak van paperassen geregeld en onze trouw is zo'n trouwpakket waar formaliteiten, muziek, foto's, bloemen, etentje, champagne, huwelijkssuite in zit. Alvast heel veel succes en plezier met de planning van jullie huwelijk!!