Terug naar overzicht
Beste, Ik zelf ben niet van Geraardsbergen maar werk er wel en ik heb in het voorjaar horen zeggen van een collega die het gevraagd had voor een vriendin dat je niet kan trouwen in de kapel van de Oudenberg. Maar misschien is dit al veranderd sindsdien. Je zal het even moeten navragen. Hopelijk gaat het wel? groeten Annelies.
Hey, ik ben van Geraardsbergen en mijn eerste gedacht was ook om in die kapel te trouwen. Dat is zo romantisch moest je daar kunnen trouwen maar ik ben het nagegaan en het kan spijtig genoeg niet. Grtjes, 5/9/2009
Als goedeherder.be doe ik daar in februari een huwelijksviering. Als je dit wilt, moet je mij maar eens contacteren en dan geef ik je de contactgegevens van deze mensen.gewoon even surfen, (om ons eerst wat beter te leren kennen) en dan eens contact opnemen !?!
Dag JohanHoe komt het dat jullie dat wel mogen doen? Heb contact opgenomen met de pastoor en deken, maar die zeiden me dat het niet kon. Hij zei letterlijk: "Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn, maar ik heb hier geen toestemming voor. Het kan gewoonweg niet." Ik heb ondertussen de Bartholomeuskerk vastgelegd op de markt in Geraardsbergen. GroetjesPatricia
sorry,een foutje van mij.Heb navraag gedaan bij het koppel.Het is in het abtenhuis dat de viering doorgaat.