Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel Geraardsbergen

28-10-2008 11:03:00
Dag allemaal
Wij trouwen op 25 juli 2009 en de feestzaal is al vastgelegd. Het feest zal doorgaan in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen. We zijn geen van beiden van die regio afkomstig - mijn ventje komt van Ieper en ikzelf van Merchtem/Vlaams-Brabant - maar we zijn gewoon verliefd geworden op die locatie! Nu zouden we ook de kerk nog willen vastleggen en het leek ons heel romantisch om in de kapel net tegenover het kasteel te trouwen. Het is erg klein en je hebt er een prachtig uitzicht over Geraardsbergen. We weten alleen niet of het kan; we hadden gehoord dat het vroeger niet mocht maar dat daar nu enige verandering in aan het komen is... Heeft er iemand een idee hoe ik dit het best aanpak? Ik heb ook nog een ander vraagje: Hoe weet je precies wanneer je wat moet vastleggen? Wij hebben zelf alleen nog maar de zaal bevestigd. Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met de rest... Groetjes xxx

Patricia
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1492

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik28-10-2008 12:56:23

Beste,

Ik zelf ben niet van Geraardsbergen maar werk er wel en ik heb in het voorjaar horen zeggen van een collega die het gevraagd had voor een vriendin dat je niet kan trouwen in de kapel van de Oudenberg. Maar misschien is dit al veranderd sindsdien. Je zal het even moeten navragen. Hopelijk gaat het wel?

groeten Annelies.

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik28-10-2008 19:44:13

Hey, ik ben van Geraardsbergen en mijn eerste gedacht was ook om in die kapel te trouwen. Dat is zo romantisch moest je daar kunnen trouwen maar ik ben het nagegaan en het kan spijtig genoeg niet.

Grtjes, 5/9/2009

Johan

Meld misbruik29-10-2008 5:25:53

Als goedeherder.be doe ik daar in februari een huwelijksviering. Als je dit wilt, moet je mij maar eens contacteren en dan geef ik je de contactgegevens van deze mensen.
gewoon even surfen, (om ons eerst wat beter te leren kennen) en dan eens contact opnemen !?!

Patricia
25-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 13:27:57

Dag Johan
Hoe komt het dat jullie dat wel mogen doen? Heb contact opgenomen met de pastoor en deken, maar die zeiden me dat het niet kon. Hij zei letterlijk: "Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn, maar ik heb hier geen toestemming voor. Het kan gewoonweg niet." Ik heb ondertussen de Bartholomeuskerk vastgelegd op de markt in Geraardsbergen.

Groetjes
Patricia

Johan

Meld misbruik29-10-2008 17:33:14

sorry,
een foutje van mij.
Heb navraag gedaan bij het koppel.
Het is in het abtenhuis dat de viering doorgaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info