Terug naar overzicht
Dag Eline,Sofie stopt ermee, ik geloof dat vorige week of deze week haar laatste week is. Ik denk dat ze wel verderdoet via internet. Mijn zus heeft daar 2 jar geleden iets gekocht en was er tevreden van. Ik vind persoonlijk dat ze niet zoveel keuze heeft en vond ze tijdens de uitverkoop een beetje opdringerig. Ik denk dat je voor een leuke uitgebreide pasbeurt best ergens anders gaat.In de buurt kan ik Cony uit SInt-Maria Aalter aanraden. Heel vriendelijke mensen. Je mag lekker rondsnuisteren in de winkel en niets is hen teveel om uit te halen.Groetjes,Joke
Hallo,inderdaad sofie stopt ermee!Heb er zelf mijn kleed gekocht ben namelijk al getrouwd(14juni 2008)Was er tevreden over maar inderdaad opdringerig en weinig keuze!Mijn kleed was zoals liefde op het eerste gezicht maar anders zag ik er niks!Ik kan Conny zeker aanraden!!!Trouwkostum van men ventje kwam ervan!Uitgebreide keuze van trouwjurken!!! En heeeeeel vriendelijke mensen!Groetjes
Probleem is dat het een beetje om budgettaire redenen is dat ik naar deze uitverkoop zou gaan.En kweetnie Conny zal waarschijnlijk duurder zijn...?
Hallo,ik heb mijn kleedje van Rembo daar gekocht toen ze pas uitverkocht (mei). Toen was er op alle stockmodellen 30% korting maar de retouches moesten deze zomer al gebeuren dus heb ik het gewoon zo meegenomen naar huis.Ik was er in april eens gaan passen (gewoon uit nieuwsgierigheid want het was nog veel te vroeg om een kleedje te kopen) en toen had ik dat kleedje aan gehad. Ik vond het te duur en wou nog wat afwachten. Tot ik zag dat ze uitverkocht. Ik heb ondertussen al ergens gelezen dat Sofie niet meer bestaat en dat de winkel overgenomen is. Dacht dat ik dit op dit forum gelezen had dus anders moet je eens zoeken...Groetjes,Inge (1/8/2009)
T'is nog tot morgen vandaar dat ik morgen nog eens ga gaan kijken.Degene die dat gaat overnemen, gaat da ook outletstore zijn ofzo?