Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik zie het niet meer zitten aflevering 2

28-10-2008 18:26:36
hey mensen ik heb niks tegen mijn schoonouders ik ben blij da ze een groot deel betalen e tis da mij ma niks betaald en das haar goed recht maar dan moeit ze haar mee alles en nog wa mij zus van tzelfde af tis gewoon teveel om op te noemen en da rond de tafel zitten mensen da doet bij mijn familie niks maar dan ook niks uit ik had een schoon feest gewild maar ik ga daar van af stappen denk ik want mee da geld kunde al lang samen een schone reis maken maar ik had graag een schoon feest had maar mee mijn familie is daar geen sprake van en ik had ze er graag bij versta je super bedankt voor de reacties grtjs

wendy
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 790

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik28-10-2008 21:39:27

Volgens mij zijn ze allemaal super jaloers vandaar dat ze jou een beetje in de grond willen boren. Ga voor jou ding en het zal een mooie dag worden! En het allerbelangrijkste is dat je trouwt met de man van je dromen. Laat je niet beïnvloeden door anderen en geef ze geen kans om zich te moeien! Wij hebben ook alles zelf besproken en geregeld en zij hebben alleen de eindbeslissing mogen aanhoren. Op zo een manier geef je niemand de kans om zich te moeien!

Wendy
27-6-2009
 Meld misbruik24-11-2008 16:08:13

Helemaal akkoord met Katrien. Plan zoals ik doe... Spreek met je partner alles af en amuseer je te pletter en maak plezier... Mijn ouders moeien zich ook graag maar ik reageer er gewoon ni op en geef ze ook de kans ni... Ik zeg alleen iets dat al vastligt , bv... We hebben en feestzaal geboekt en we vinden die fantastisch!! Commentaar... Goh spijtig maar we hebben al voorschot betaald , niets meer aan te doen :-) Zo doe ik het. Probeer JOU dag op JOU manier te organiseren , vraag raad als je iets ni zeker weet maar hou het beperkt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...