Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dans met de ouders???

26-6-2005 20:22:08
Hoi iedereen,

Doen jullie nog traditioneel een dans met de ouders of niet??? Zo ja, welk liedje nemen jullie hiervoor? Alle ideetjes welkom!
Groetjes en aan iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen!
Freya

Freya
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 997

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik26-6-2005 20:48:20

Hey Freya,

wij hebben het er dit weekend ook nog over gehad en zijn er nog niet echt uit. Voorlopig denken we eraan om na onze openingsdans een swingende plaat op te zetten en iedereen uit te nodigen op de dansvloer .... maar ook wij zijn nog op zoek naar ideetjes omtrent het liedje. Ik ben dus ook benieuwd naar reacties op jou vraag.

succes
Kathleen
03.12.05

Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-6-2005 7:55:10

mijn moeder staat erop dat we een vermenigvuldigingsdans doen, maar welk liedje dat wordt, dat beslist de dj wel

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-6-2005 8:01:02

Wij gaan zeker een vermenigvuldigingsdans doen met de ouders. Welk liedje dat wordt weten we nog niet. Misschien dat we onze ouders iets gaan laten kiezen.

Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik27-6-2005 11:55:24

Wij kiezen niét voor de traditioinele weg en we gaan na onze openingsdans "En Dans" van Clouseau laten draaien, en hierbij iedereen uitnodigen op de dansvloer. Voor ons dus geen vermenigvuldiging...

Groetjes,
Ruth (10/09/2005)

Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik27-6-2005 17:54:09

We doen geen traditioneel trouwefeest maar een dansfeest. En we staan erop om na onze openingsdans te vermenigvuldigen en dit eerst te doen met onze ouders. Zo heb je toch zeker eens met je ouders en schoonouders gedanst want als je dat zou vergeten...
ik vind dat zo'n vermenigvuldigingsdans toch alles in de "waggel" brengt. Ja! voor ons een vermenigvuldigingsdans.

Succes
Kelly
10.09.05

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-7-2005 12:23:09

Hallo,

en hoe doe je dat dan met stiefouders? Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en hertrouwd, dus we zitten met 3 ouderkoppels...

Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...