Terug naar overzicht
Hey Freya,wij hebben het er dit weekend ook nog over gehad en zijn er nog niet echt uit. Voorlopig denken we eraan om na onze openingsdans een swingende plaat op te zetten en iedereen uit te nodigen op de dansvloer .... maar ook wij zijn nog op zoek naar ideetjes omtrent het liedje. Ik ben dus ook benieuwd naar reacties op jou vraag.succesKathleen03.12.05
mijn moeder staat erop dat we een vermenigvuldigingsdans doen, maar welk liedje dat wordt, dat beslist de dj wel
Wij gaan zeker een vermenigvuldigingsdans doen met de ouders. Welk liedje dat wordt weten we nog niet. Misschien dat we onze ouders iets gaan laten kiezen.
Wij kiezen niét voor de traditioinele weg en we gaan na onze openingsdans "En Dans" van Clouseau laten draaien, en hierbij iedereen uitnodigen op de dansvloer. Voor ons dus geen vermenigvuldiging...Groetjes,Ruth (10/09/2005)
We doen geen traditioneel trouwefeest maar een dansfeest. En we staan erop om na onze openingsdans te vermenigvuldigen en dit eerst te doen met onze ouders. Zo heb je toch zeker eens met je ouders en schoonouders gedanst want als je dat zou vergeten...ik vind dat zo'n vermenigvuldigingsdans toch alles in de "waggel" brengt. Ja! voor ons een vermenigvuldigingsdans.SuccesKelly10.09.05
Hallo,en hoe doe je dat dan met stiefouders? Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en hertrouwd, dus we zitten met 3 ouderkoppels...Lieve