Terug naar overzicht
Hoi Ellen,Ode to my family van The Cranberries vind ik wel mooi. Wij gaan waarschijnlijk dit nemen of Perfect Day van Lou Reed (maar dat is misschien minder toepasselijk).Groetjes
Persoonlijk vind ik het lied: "Bedankt lieve ouders" heel leuk.Wij gaan alvast dit gebruiken.
sorry dak een dom vraagje ga stellen, maar wanneer speel je dan dat liedje? Op het avondfeest of zo, terwijl je kadootjes geeft? Ik heb dat nog nooit gezien op een trouwfeest, maar klinkt wel tof!
Wij zullen dit lied spelen wanneer wij onze ouders tijdens het avondfeest bedanken voor hun goede zorgen voor ons en hun engelengeduld. Natuurlijk gaan we hen dan ook een cadeau geven als teken van onze dankbaarheid naar hen toe.
'thuis' van guus meeuwis is ook heel mooimisschien draai je wel bij als je dit hoort...wij hebben dit ook gebruiktGroetjesheidi13/09/2008
omdat mijn vriend nogal wat zenuwen heeft om de ouders te bedanken voor de ganse zaal, gaan wij dit op voorhand opnemen op film en projecteren op de muur!
Het liedje van Bedankt van ene Wesley hebben wij gebruikt op ons feest en dat was toch iets moderner dan dat van vader abraham.