TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
|
29-10-2008 9:26:03
Katrien,
Ik ben ook van limburg en ben bij Van Loock mijn trouwschoenen gaan halen.
Ik ben zeer tevreden over deze winkel, heb er voordien ook al schoenen gekocht. Omdat ik een kleine maat heb(normaal 35 - trouwschoenen zelfs 34) vind ik hier echt wel mijn gading.
|
|
Sarah
30-5-2009
|
29-10-2008 9:30:51
hoi,
Nog iemand van Limburg hier en ook mijn schoenen bij Van Loock gekocht. Ik vond het echt wel de moeite om naar daar te gaan! Zeker omdat ik dan weer een redelijk grote maat heb (42). Ik ga zeker nog eens terug voor mijn gewone schoenen. Tip: Vergeet geen volgnummer te nemen ;-)
Succes! Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Karen
10-2-2009
|
29-10-2008 9:39:34
Van Loock heeft een zeer uitgebreid gamma aan bruidsschoenen, en allerlei andere schoenen! Wel geen goedkope winkel, maar wat is er wel goedkoop aan een trouw :)?
|
|
els
1-5-2009
|
29-10-2008 9:41:41
He Katrien,
Van Loock is echt een aanrader en heel bekend, zelfs ver buiten de regio zoals je al merkt.
Ik ga mijn trouwschoenen ook bij Van Loock halen.
Groetjes, Els
ps: ook ik trouw op 19/06/2008!!! :-)
|
|
Debby
8-8-2009
|
29-10-2008 10:50:57
Hey,
Op een half uurtje was ik buiten en had ik mijn schoenen...zegt dat genoeg, aangezien ik een weegschaal ben...wik en weeg ik bijan alles ;-) Mijn hebben 145 euro gekost, maar ik kan ze erna nog blijven dragen ;-)
groetjes, Debby 8-8-2009
|
|
Katrien
19-6-2009
|
29-10-2008 11:04:19
Dank je wel voor jullie reacties al! Ga dan zeker daar eens kijken :-) Ga wel nog eventjes wachten op de zomercollectie denk ik. Of zou dat niet nodig zijn? Ik wil er in ieder geval ook die ik erna nog kan afdragen, dan is het al niet zo erg moesten ze ietske duurder zijn.
@ Els: Leuk iemand op het forum die op dezelfde dag trouwt! Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen? Al veel kunnen doen?
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Laura
11-7-2009
|
29-10-2008 11:12:14
Hey Katrien,
Ik heb er in september ook mijn schoenen er gekocht. We trouwen pas 11 juli. Maar ze zeiden er dat er voor de zomercollectie enkel open sandalen bijkomen en de rest blijft. Dus je kan nu al gaan zien aangezien er niet veel gaat veranderen.
Groetjes, Laura 11 juli 2009
|
|
els
1-5-2009
|
29-10-2008 11:12:22
@katrien:
ja, leuk om te weten dat er nog andere bruidjes zijn op die dag :) We hebben best al veel geregeld: - de dag indeling is duidelijk - de zaal-fotograaf-traiteur zijn vastgelegd - we hebben idee van uitnodigingen, maar twijfelen nog tussen eigen ontwerp of het ontwerp van de kaart zelf - ik heb 2 weken geleden mijn jurk gevonden! :-D - bakker voor bruidstaart ligt vast - zaalversiering (wij doen een dansfeest in een toffe zaal, dus versiering moeten we zelf doen) hebben we een idee, maar moet nog verder uitgewerkt worden - trouw-auto ligt bijna vast - ringen weten we al welke we gaan laten maken en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een paar zaken die al geregeld zijn :)
hoe gaat het bij jullie?
|
|
Katrien
19-6-2009
|
29-10-2008 11:26:32
@ Els:
Oh jullie hebben idd al veel geregeld! Is leuk zo hé. Dan bespaart ge uzelf heel wat stress :-) Ik heb zoiets van, wat in orde is is in orde. Ben er liever goed op tijd bij.
- gemeentehuis en kerk liggen vast (reeds eerste maal bij pastoor geweest) - onze dagindeling weten we ook ongeveer, moet het allemaal wel nog es goed noteren - hebben onze ceremoniemeester - zaal ligt vast, hebben ook dansfeest met hapjes, maar moeten zelf geen versiering of zo voorzien in de zaal, ook hapjes en bruidstaart (ijstaart) worden voorzien - fotograaf staat ook vast - een vriendin van me gaat de uitnodigingen ontwerpen, ze gaat er nl snel mee beginnen, hebben al samengezeten dat ze weet wat erop moet van tekst enz. - ik heb afgelopen weekend mijn jurk gevonden! Ben bij Le Chapeau in Bree geweest, was super! Waar ben jij geweest? - voor de ringen dacht ik bij een goudsmid langs te gaan, ook al enkele ideetjes van wat we willen :-) - moeten nog wat auto's vinden voor de suite, maar dat gaat nl geen probleem zijn, ik kijk een beetje via via om wat geld uit te sparen - met de gastenlijst ben ik ook bezig, er staat al wat in maar zou me er nog eens moeten aanzetten om alles te vervolledigen (is iets wat bij mij wat blijft liggen) - misboekje heb ik ook een eerste versie van af
Denk dat dat het zo ongeveer is se.
Maar nog zo veel om te regelen hé ;-)
Xxx
|
|
els
1-5-2009
|
29-10-2008 11:40:25
@Katrien:
ah leuk dat jullie al zoveel geregeld hebben! Ik denk dat dat zeker een verschil gaat maken in de stress indien we alles goed op tijd geregeld hebben. Wij trouwen enkel voor het stadhuis, dus bij ons valt het geregeld ivm kerk en boekje er gelukkig al tussenuit :).
Ik heb mijn jurk bij Cermo in Turnhout gevonden (ben van Turnhout). Was een superleuke namiddag! Ik had nog een afspraak staan bij Le Chapeau in Antwerpen, maar aangezien ik toch mijn jurk van men dromen al gevonden had, heb ik die geannuleerd :).
succes nog bij de verdere voorbereidingen! we zullen elkaar vast nog wel vaker tegenkomen op het forum :)
|
|
Katrien
19-6-2009
|
29-10-2008 11:43:21
@ Els:
Idd is super zo'n kleedjes passen! En ik wist exact wat ik wilde en dat is het dan ook geworden. Ze hadden het kleed wel niet in hun collectie maar konden goed vergelijken met andere kleedjes die ik aanhad. De verkoopster was superbehulpzaam! Echt een fijne ervaring!
Jij ook nog veel succes met de voorbereidingen!! Komen elkaar hier zeker nog tegen hoor ;-)
Groetjes, Katrien
|
|
Cindy
13-6-2009
|
29-10-2008 14:45:14
Hey Katrien,
Wij trouwen 6 daagjes voor jullie :) Ik ga ook mijn trouwschoenen bij Van Loock halen, denk dat dat één van de dagen zal zijn want binnenkort met die feestdagen gaat het er te druk zijn denk ik.
veel succes!
xxx Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Nathalie
20-12-2008
|
30-10-2008 11:13:00
Van Loock is top! Een echte aanrader! Heel professionele en vriendelijke verkoopsters en héél veel keuze. Ik ga zeker ook daar mijn schoenen kopen. De eerste keer wel een beetje overdonderend want op zaterdag is daar bij momenten heel veel volk (je moet ticketje nemen), maar ondanks het vele volk nemen ze wel de tijd voor jou. Als je kan, zou ik wel op een weekdag gaan. Da's wat rustiger.
Veel succes!
Nathalie
|
|
sarah
17-5-2008
|
30-10-2008 18:53:26
echt de moeite, ook voor gewone schoenen. combineer het gewoon met een dagje antwerpen!
|
|
Nele
11-10-2008
|
31-10-2008 12:53:08
Hallo,
Ik heb 2 paar schoenen bij Van Loock gekocht: Voor wet & kerk. En het is een super winkel met professionele bediening. Een aanrader!
Nele
|
|
Tina
20-12-2008
|
1-11-2008 13:16:38
Dag Katrien,
Ik ben ook van Limburg en vond het ook een beetje ver om naar Van Loock te rijden. Ik ben eerst eens gaan kijken bij Timmers in Zonhoven en heb daar mijn goesting gevonden. Ik weet nu niet welke kleur schoenen je in gedachten hebt, maar zij hebben veel keuze in wit/ecru parelmoer. Echt heel mooie schoenen! Misschien de moeite om eerst daar eens te gaan kijken, als je niets vindt kan je nog altijd naar Van Loock.
Groetjes Tina
PS: je moet wel naar de trouwschoenen vragen (staan niet in etalage), en ze hebben nu ook al heel veel zomermodelletjes...
|
|
hilde
|
15-4-2009 8:21:32
Bij Van Loock moet je wel uitdenken want als je je achteraf toch nog even bedenkt dan kan je daar onder geen enkele voorwaarde ruilen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|