Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingen

29-10-2008 10:33:59
Hoi brides to be,

wij hebben dit weekend onze uitnodigingen gekozen en willen binnenkort een proefdruk laten maken. Ik zou graag willen weten welke tekst jullie op je uitnodiging hebben staan om jullie huwelijk aan te kondigen. Verder ben ik nog op zoek naar
- een kort tekstje of zinnetje ofzo over liefde/trouwen,
-een tekstje om duidelijk te maken dat we graag centjes als cadeautje zouden krijgen,
- een formulering van de dresscode (in het lang hoeft niet, maar wel graag deftige kleding).

Alle reacties welkom, alvast bedankt!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 468

sofie
2-7-2011
 Meld misbruik29-10-2008 11:18:12

Ik zou ook wel graag een formulering weten om aan de mensen te vragen dat ze echt wel deftig moeten gekleed zijn.

Groetjes Sofie

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 11:22:24

Hey Liese,
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie :) !
Wij maken onze uitnodiging zelf (hij is klaar om als proefdruk verzonden te worden). We hebben enkel bovenaan het zinnetje: there's only one happiness in life: to love and be loved.. en dan de rest. Voor de rest hebben wij gewoon: cadeautip: (afbeelding envelopje) of rekeningnummer. Over de dresscode hebben zij niks gezegd.
Welke stijl gaan jullie uitnodigingen hebben?
Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen de komende 192 dagen :)
Caroline
www.francoisencaroline.onzebruiloftsite.nl

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik29-10-2008 14:00:24

Misschien kan je zetten:

Dresscode: stadskledij

Dat betekent deftig, maar geen gala. Op de uitnodiging voor mijn proclamatie stond het ook zo (een beetje de stijl waarin je naar een mondeling examen zou gaan vb, maar dan iets feestelijker).

Groetjes
Nele

Lesley
20-6-2009
 Meld misbruik29-10-2008 14:47:24

wat dacht je van dresscode: feestelijk elegant.

Groetjes,

Lesley

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...