Terug naar overzicht
Je hebt een liedje van vader abraham: bedankt lieve ouders, nu weet ik niet precies wat erin gezegd wordt en zo, het is ook al een paar jaar oud natuurlijk, maar je kan eens zoeken via google hé
Ik weet niet of je hier iets aan hebt:Bedankt lieve ouders,voor al jullie zorgen,voor gisteren en vandaag, voor nu en voor morgen!Groetjes,Cindy al 38 dagen getrouwd
Hey Mieke,Ik zie dat ik dan toch niet de enige ben die enkele dagen voor haar huwelijk nog laat bezig is met de laatste voorbereidingen! :-)Wij lezen in onze viering allebei een tekst voor aan onze ouders. Geef anders even je mailadres dan mail ik je het tekstje vanavond door. Het is wel geen gedichtje, maar wel heel mooi vind ik.Ikzelf ben nog op zoek naar een tekst om in ons gastenboek te zetten. Kan jij me hier aan helpen?Veel groetjes en succes zaterdag!,Sophie (trouwen ook zaterdag 2 juli)
Ik zoek ook naar een tekst voor de ouders te bedanken ... maar nog niks gevonden ...Ik zou deze ook wel willen...Mijn email is JFIAS@mail.mobistar.be...GroetjesJoyce
Uhm..... ben ik heel vervelend als ook vraag om die tekst naar m ij te sturen?