Terug naar overzicht
Hallo Kay,wij trouwen een maand voor jullie en de priester zei dat we rond februari eens moesten langskomen. Dus eind februari zal zeker tijd genoeg zijn voor jullie.Groetjes, Ellen
hallo,onze priester zei van de datum vast te leggen een jaar op voorhand. groetjes
Hey kay,Wij trouwen op 8-8-2009 en de priester van ons zei dat we september-oktober eens moesten langstkomen...nu is dat er niet van gekomen en hebben we een afspraakje voor 10 november!groetjes,debby8-8-2009
Wij trouwen op 10-10-09 en hebben al telefonisch contact gehad om de datum vast te leggen. (We hebben onze datum zelfs moeten verschuiven omdat de kerk niet meer vrij was!)En nu moeten we in februari-maart nog eens langsgaan om alles te bespreken. Ik heb wel van de pastoor al via email een blad gekregen dat we al moeten invullen, en een gigantische bundel met teksten enzo in.Ik stel sowieso voor om al eens te bellen. Pastoors zijn meestal wel vriendelijk, dus hij zal je dan wel weten te vertellen wat hij van jou verwacht. En als je je datum dan al kan vastleggen, is dat toch ook weer een zorg minder!GroetjesNele
We hebben iets meer dan een jaar op voorhand eerste keer gebeld om de kerk vast te leggen. In januari moeten we eens terugbellen. We trouwen eind mei.
hey,wij trouwen op 9 mei 2009 en zijn een jaar op voorhand naar de priester geweest: 2weken terug belde hij ons op om onze ondertrouw te regelen op 13 novembergrtz
Hey! Wij trouwen op 2 mei 2009 en hebben vorige maand voor het eerst telefonisch contact opgenomen met de priester.Hij heeft toen de datum gereserveerd en deze week zijn we voor het eerst langsgegaan. We hebben toen enkele formulieren moeten invullen en in januari/februari moeten we teruggaan met een kladversie van ons misboekje. Eventjes telefonisch contact opnemen om je datum te reserveren lijkt me het best en voor de rest heb je volgens mij nog tijd genoeg ... Veel succes!
Hey,wij trouwen 16 mei 2009 en hebben deze datum in januari 2008 doorgegeven aan de pastoor. Toen zei hij dat we in september terug contact moesten opnemen. Dit hebben we gedaan en kregen een eerste afspraak in oktober. Onze tweede afspraak wordt geregeld in januari 2009 en dan moet ons misboekje ook af zijn.Groetjes,Kelly
Hey Kay,Wij trouwen op precies dezelfde dag als jullie en ik heb eergisteren naar de pastoor gebeld om de kerk vast te leggen. Dat was geen enkel probleem. Hij zei dat we best vóór Pasen bij hem langs moesten komen. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Ik las onlangs dat je je trouwkleed al gevonden hebt :-)
Hallo,ook wij trouwen op 22 augustus. Ik heb vandaag voor de eerste keer contact gehad met de priester om onze datum vast te leggen. Dit zou ik toch zeker al doen en ondertussen hoor je ook eens wat van jou wordt verwacht...Groetjes,Lien.