Terug naar overzicht
heb er zelf nog geen ervaring mee. heb ze wel al aan de telefoon gehad om een afspraak te maken om een kleedje te gaan zoeken (24 november :D). aan de telefoon waren ze in elk geval zeer vriendelijk, vermoed dat het wel in orde zal zijn.grtjsSabine
Hey,Mijn beide vriendinnen hebben daar hun trouwkleed gehaald en zijn er heel tevreden over!Ik heb daar volgende week ook een afspraak om enkele zaken te passen!Dan zal ik je nog meer kunnen vertellen!Ik ben ook al bij bruidshuis Cony geweest en daar waren ze echt ook heel vriendelijk! En hebben ze veel keuze!Bij Mia Monta vond ik het in het algemaan minder...Groetjes
hoi,ik ben in twee weken geleden in bruidshuis ellen geweest. Alle jurken zitten in plastiek zakken en je kan er zelf niet tussen zoeken wat ik wel jammer vond. Je moet zeggen wat je ongeveer wilt en ze halen het uit voor jou. Soms wilden ze ook wat hun mening opdringen. Ik zei bijvoorbeeld dat ik voor een eenvoudig kleed wou gaan en de mevrouw van de winkel bleef maar zeggen dat kant en parels zo romantisch zijn en dat dat toch mooier is... Ben ook bij LR in Brugge geweest en dat was helemaal anders. Je mag zelf kijken tussen de kleedjes en aanduiden wat je wilt passen en ze dringen je niets op. Ken wel meisjes die supercontent waren van bruidshuis ellen. Gewoon gaan en je ziet wel!