Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidshuis ellen

29-10-2008 12:59:58
hoi hoi bruidjes in spe
heeft er iemand onder julli ervaring met bruidshuis ellen in oostburg?
WIj gaan zondag es gaan kijken, tis opendeur week.

xxxx

stefanie
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 448

Sabine
7-8-2009
 Meld misbruik29-10-2008 13:05:13

heb er zelf nog geen ervaring mee. heb ze wel al aan de telefoon gehad om een afspraak te maken om een kleedje te gaan zoeken (24 november :D). aan de telefoon waren ze in elk geval zeer vriendelijk, vermoed dat het wel in orde zal zijn.

grtjs
Sabine

Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik29-10-2008 13:24:35

Hey,

Mijn beide vriendinnen hebben daar hun trouwkleed gehaald en zijn er heel tevreden over!
Ik heb daar volgende week ook een afspraak om enkele zaken te passen!
Dan zal ik je nog meer kunnen vertellen!
Ik ben ook al bij bruidshuis Cony geweest en daar waren ze echt ook heel vriendelijk! En hebben ze veel keuze!
Bij Mia Monta vond ik het in het algemaan minder...

Groetjes

Mieke
23-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 13:40:16

hoi,
ik ben in twee weken geleden in bruidshuis ellen geweest. Alle jurken zitten in plastiek zakken en je kan er zelf niet tussen zoeken wat ik wel jammer vond. Je moet zeggen wat je ongeveer wilt en ze halen het uit voor jou. Soms wilden ze ook wat hun mening opdringen. Ik zei bijvoorbeeld dat ik voor een eenvoudig kleed wou gaan en de mevrouw van de winkel bleef maar zeggen dat kant en parels zo romantisch zijn en dat dat toch mooier is... Ben ook bij LR in Brugge geweest en dat was helemaal anders. Je mag zelf kijken tussen de kleedjes en aanduiden wat je wilt passen en ze dringen je niets op. Ken wel meisjes die supercontent waren van bruidshuis ellen. Gewoon gaan en je ziet wel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...