Terug naar overzicht
Sommige dingen zijn vrij vroeg. Heb je al een zaal? De onze was een jaar voor datum al volzet! Snuffelen in uitnodigingen, trouwmagazines, .. kan zeker al! Zo kom je wat meer te weten over de prijzen en merk je dat er toch al grote verschillen kunnen zijn! Zoek een trouwplanner (online of in tijdschrift) dan heb je een idee hoever je 12maand, 6maand, 4maand, ... enzovoort voor de trouw moet staan.Geniet van je voorbereidingen, in zeven haasten hoeft nu ook niet alles geregeld te zijn.
ik heb al mijn kleedje en trouw nog na jou :-) Er komen toch geen nieuwe kleedjes meer bij. Voor de rest hebben wij al zaal, priester, ceremoniemeester en fotograaf.Wij wilden ook trouwen in september maar vonden geen zaal meer die groot genoeg was. Maar nu blijven de voorbereidingen wel wat liggen, voor de rest hebben we nog zeeën van tijd. Ben toch al opgelucht over de dingen die we hebben, zal daar dan al zeker geen stress meer voor hebben :-)tis beetje je eigen keuze héveel plezier ermee
Wij trouwen op 24/10/09 en bij ons zijn de zaal, de kerk en het gemeentehuis al geregeld. Op 8/11 ga ik mijn kleed kiezen. Ik wil ook al zoveel mogelijk dingen op voorhand geregeld hebben zodat het op het einde niet te stressy wordt. Nu zijn we aan het kijken voor fotograag, vervoer en ceremoniemeester. Ondertussen schrijven we gewoon alle leuke ideetjes, tips, ... op zodat we die later nog kunnen gebruiken bij de uitwerking van bepaalde dingen (muziek in de kerk, misboekjes, bedankjes...)GroetjesVanessa
het gemeentehuis al geregeld? wij kunnen da maar pas 6 maand voordien vastleggen xxxx
bij ons was dit geen probleem. Ik heb de datum en zelfs het uur al kunnen vastleggen. binnen een half jaar gaan zij ons contacteren om alles te regelen.
Hoi!Wij trouwen op 4 september en bij ons ligt de feestzaal, het gemeentehuis en volgende week ook de foto/videograaf vast. Ook heb ik mijn trouwkleedje al gekozen.Wel ben ik net zoals jou, ik zou ook maar al te graag nu al beginnen met vanalles en nog wat te kopen en te regelen, maar mijn vriend houdt me nog wat in toom:-) Gisteren heb ik hem voorgesteld om misschien tijdens de kerstvakantie toch eens wat te gaan rondkijken voor uitnodigingen enzo :-)Groetjes!