Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Romantische bruidssuite

29-10-2008 16:37:58
Heeft iemand misschien tips waar we onze eerste huwelijsnacht kunnen doorbrengen? Liefst in een romantisch hotelletje of B&B of iets dergelijks, dus niet in van die grote hotels.
Ons feest zal doorgaan in Olen en we wonen zelf in Hulshout dus ergens in die omgeving.

Alvast bedankt voor de tips

Ans

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 737

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 17:23:32

Zoek eens op de website van Bongo (romantische weekends).

Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2008 17:43:17

Hotel 't Hemelryck in Grobbendonk.
Wij hebben daar onze huwelijksnacht doorgebracht. Supermooie kamer (Céleste - met hemelbed en vrijstaand bad in de kamer), geweldige service (zeer uitgebreid ontbijt op bed met champagne!) en als cadeautje nog een fles cava gekregen. We hadden er ook onze foto's laten nemen (spijtig genoeg niet zo'n mooi weer gehad) en dat was geen enkel probleem. Ze hebben trouwens een website waar je alle kamers, eethoek enzo kunt bekijken.

Nog veel voorbereidingsplezier!
Annelies

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 18:29:02

hallo,
inderdaad is het hemelreyck een super keuze wij geven er zelfs ons feest, 9mei,we houden het klein en hebben er alle kamers bijgenomen en onze viering houden we in de tuin.
Als er nog plaats vrij is zou ik zeker daar boeken, als ik jou was, je kan er ook eens naar bellen en een kijkje gaan nemen zijn super lieve mensen.
sylvia

Inge

Meld misbruik30-10-2008 16:21:49

Waar houden jullie je trouwfeest dan juist? Wij zijn aan het bouwen in Olen en zijn ook nog op zoek naar een leuke feestlocatie.

Inge

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 16:49:33

Hey Inge,

Ons feest zal doorgaan in de hezehoef.

grtz
Ans

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...