Terug naar overzicht
Hoi Marijke,Hij komt niet aan huis, maar is een echte aanrader! Kapper Jimmy van "Arte" in Kessel-lo op het Becker-Remy Plein. Mijn haar was prachtig en hij is helemaal niet duur. Ik betaalde 17 € voor het proefkapsel en de dag zelf 20 €.Onze trouwringen komen van bij Tollet. Daar hebben ze veel klassieke ringen. Zelf was ik niet tevreden over hun service en we zijn er alleen maar gegaan omdat daar toevallig mn droomring lag. Mijn favoriete juwelier in Leuven is Vander Avort. Prachtige dingen, mijn bruidsjuwelen komen van daar (ketting en armband van Marco Bicego). En 1 maand nadat ik mijn ring besteld had bij Tollet hadden ze m ook bij Vander Avort en nog goedkoper ook, toen was ik razend. Heb de mensen van Tollet erover aangesproken, maar ze weigerden de prijs te laten zakken. Ma bon, ik heb iig wel mn droomtrouwring :-)Als je nog iemand zoekt voor je make-up kan ik je "Clé de Peau" aanraden. Heel naturel en hield de hele dag. 25 € voor de proef make-up, 25 € de dag zelf.Voor de bloemen ben ik bij "The Greenspot" geweest in de Tiensestraat. Waar en wanneer trouw je?Groetjes, TinekeGetrouwd sinds 14/08/08
Ik kan je wel mijn kapster aanbevelen : Dorien bij Academy Coiffure. Een hele vlotte en jonge meid die haar vak goed kent. Ik laat geregeld mijn haar opsteken en dat is altijd heel goed gedaan. Academy Coiffure Muntstraat 463000 LeuvenTel. : 016/29.53.13Veel succes!Nathalie
Beste Marijke,Ik ben voor mijn haar naar zen-coiffure geweest in de mechelsestraat en mijn bruidsboeket kwam van "the greenspot" in de Tiensestraat. Onze ringen kwamen van de juwelier naast het station (zo aan de ingang van de kinepolis), het waren klassieke ringen maar we kregen daar 10% korting! En mijn make-up heb ik zelf gedaan...Voor foto's van de kapsel (wel niet opgestoken), boeket en ringen:www.fotomoment.be/sheronenfilip Groetjes,Sheron
Sheron, Mag ik je vragen wat je betaalt voor je bruidsboeket? Wij kopen geregeld bloemen in de Greenspot, en zijn hier altijd heel tevreden van geweest. Voor mijn ventje is het een logische keuze om daar te gaan kijken :-)Welke stijl is het geworden?
amai, zo veel bruidjes die bij the greenspot zijn geweest!Ik was ook heel content van mijn boeket, hij heeft echt smaak die gast.
Beste Katleen,Voor mijn boeket vol met rozen (was wel een beetje zwaar, maar het zag er zooo schoon uit :-)) en 2 corsages met magneten heb ik 100 euro betaald... Wel veel, maar ik vond dat het echt wel waard als je ziet hoeveel rozen hij gebruikt had.Groetjes,Sheron
Voor de stijl kan ik een foto mailen, als je me mailt zal ik zeker terugmailen:sheronneke@hotmail.comGreetz,Sheron
Hoihoi,ik heb mijn kapsel laten doen bij Sizoo (diestsestraat) door Sonny (ongelooflijk tevreden, ze begreep echt wat ik wel en niet wou...wel 2x47 euro) en daarna had ik mijn makeup bij clé de peau in de zijstraat van de diestsestraat. zo kon ik de 2 in 1 doen...allemaal heel natuurlijk en de hele dag goed gebleven.groetjes,Els