Terug naar overzicht
hoi, ik kan geen antwoord geven op je vraag maar in de loop van volgende maand ga ik ook naar jagré en ik vroeg me af hoe het je daar bevallen is? en dat merk, welke prijsklasse is dit?groetjes
ondertussen ben ik ook eens op die site gaan kijken en er zitten echt wel heel mooie jurken tussen de nieuwe collectie, helemaal mijn smaakgroetjes
HoiHeb vlug eens gegoogeld en in Nederland zijn die jurken precies wel frequent te verkrijgen. Misschien kan je er een daguitstap van maken. Nog veel succes en plezier met de zoektocht naar je jurk.Groetjes
Hier ben ik nog eens terug met twee adressen in Belgiëbij Azzuro in Oostende en Orchidee Nuptiale in Moeskroen.
Ik ben niet helemaal zeker, maar ik denk dat ze er een paar hebben bij Couture Ann in Aalst.
Miss Paris is eigenlijk een ander merk van Miss Kelly, en van dit merk en stijl hebben ze een vrij ruime keuze bij Mode Show in Geraardsbergen. Prijzen zijn vanaf 695,- denk ik. Je kan deze ook terug vinden op hun site (www.modeshow.be )
Welk kleedje van Miss Paris heb je gepast in de Jagré?Groetjes
Cindy, Ik heb deze week mijn kleed bij Jagré gekocht en ik raad iedereen deze winkel aan!!!! Ze zijn daar zo vriendelijk en de kleedjes zijn helemaal niet zo duur. Ik was eerst in een bruidswinkel in Merksem geweest en die verkoopster was echt arrogant. Alvast veel succes!!!
bij couture ann in aalst hebben ze miss paris, miss kelly, romantica... allemaal rond de 600 euro.www.coutureann.be succes
Ik ook gisteren gaan zien en ik stond beeldig in het model 'Astrid'; Weet wel niet of ik het lef zal hebben om het te dragen, want redelijk gewaagd (roze en tule). Maar mijn moeder zag mijn oogskes fonkelen :-)Welk model is het bij jou?Rebecca