Terug naar overzicht
http://www.huifkartochtendenteugel.be/ Wij huren paar en kar bij deze. We hebben verschillende mensen uit de buurt vergeleken en deze man kwam het vriendelijkste en voordeligste uit de bus. Zeker een aanrader dus. Zelf kiezen we voor een huifkartocht voor de mensen van de suite, terwijl wij foto's trekken gaan. Maar hij rijdt ook de bruidskoppels rond in kleinere karren.
En wat kost dit ongeveer?
Omdat ikzelf een fanatieke amazone ben gaan mijn vriend en ik en de suite vervoerd worden in een paardentram. Je kan daarvoor terecht bij Horemans in Putte (Mechelen) of bij Delissen in Kontich. Dit komt toch al gauw op een € 500 uit. Ik denk alleen dat 17 km een hele tocht is. De paarden stappen/draven een gemiddelde van 7 km/u, je bent dus wel heel lang onderweg.
Op 1 huifkar kunnen 15 volwassen personen,zijn er kinderen bij dan uiteraard meer. startprijs van 100€ en vanaf het 3de uur komt er 35€ per uur bij + een verplaatsingsvergoeding naargelang de plaats van vertrek
Dag Marijke,Ga eens kijken naar www.huifwagen.be . Daar hebben ze een huifwagen voor 20 personen getrokken door mooie zwarte friezen. Ze zijn zeker niet zo duur. ( Rond 450 euro)Groetjes, Danielle