Terug naar overzicht
Hoi, Ik wilde ook graag in het rood trouwen, eigenlijk bordeau. Ik heb in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb een stuk of 3 bordeau kleedjes zien hangen, maar er waren ook modellen die je in verschillende kleuren kon krijgen, dus ook in rood. Toen ik het 'kleed van mijn dromen' pastte viel dat eigenlijk heel hard tegen, want die kleur pastte totaaaaal niet bij mij. Dus is het een ander kleed geworden, maar nog steeds in kleur :)Succes!!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Ik ben vorig jaar in het rood getrouwd... Alle ja, fuchia en bordeaux... Toen ik mijn kleed net gekozen had verscheen er een artikel in de krant dat trouwen in het rood of een andere kleur alsmaar populairder werd.. Mijn schoonvader kwam ermee af, ik heb toen serieus mijn lach moeten inhouden...De foto's kan je terugvinden op www.davidenilka.be Veel succes!
Bij Le Chapeau in antwerpen heb ik ook een aantal rode bruidsjurken zien hangen.Veel succes nogNathalie
Hoi LobkeIk trouw op 28/3/2009 in een rood trouwkleed. Gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen. Had daar keus uit heel wat verschillende kleuren. Maar wilde absoluut een rode trouwjurk.Veel succes met de zoektocht.GroetjesKim
Hey Lobke,Een rood trouwkleed is ook nog steeds een kleine droom van mij, maar mijn vriend heeft al laten verstaan dat hij dit absoluut niet wil (hoewel deze kleur mij heel goed staat). Een collega van me is ook in het rood (of bordeaux) getrouwd en ze zei dat die gekleurde kleedjes ook een pak goedkoper zijn! Je zal wel iets naar je goesting vinden! :-)
Sommige kleedjes kun je in verschillende kleuren bestellen. Het mijne was een cymbeline en hadden ze in rood, ivoor en zwart. Ik heb het rode ook aangehad en het stond me beeldig, maar ben toch voor ivoor gegaan dat toch net iets meer had. elk zijn smaak natuurlijk.Maar qua prijs was het wel hetzelfde;
Ik trouw in december. Ook in het rood. Het is van de collectie van LR.
Hey,Ik weet niet vanwaar je bent maar ik ben vandaag mijn kleedje gaan bestellen bij farah Love in Zwijndrecht en in de etalage hangt een prachtige rode jurk!Deed mij zelfs twijfelen om niet voor rood te gaan :-)Als je van het Antwerpse bent zeker eens gaan kijkengroetjes
Ik ben dinsdag mijn trouwkleed gaan kiezen bij Maxims Couture in Mechelen! Daar hingen twee prachtige rode kleedjes! Ik mocht ook absoluut geen gekleurd kleedje hebben van mijn vriend dus ja dan doe je dat ook maar niet.Het ene kleed was van de suite collectie van Pronovias. Het andere kleed was van Marylise!! Echt heel mooi! Ik heb het toch lekker eens gepast en t was ook echt mooi ... :-)Je zal dus wel zeker iets vinden maar je hebt natuurlijk niet even veel keuze!Succes!Groetjes