Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf

29-10-2008 21:43:00
Goeiedag,
wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf (mag eventueel een student fotografie zijn), dit hoeft geen ganse dag te zijn, onze trouw is in maart 2009 gepland,maar we zouden toch graag een paar herinneringen hebben van ONZE dag.
Regio Roeselare.
Alvast bedankt

Nicole
13-1-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1014

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik30-10-2008 3:50:21

Hallo,

Wij trouwen ook in maart en hebben gekozen voor Jef celen uit holsbeek kijk eens op zijn website de man maakt prachtige foto´s en is echt niet duur.
De website is www.jeffcelen.be
Hij vraagt voor Voorbereiding tot 18u 300€ het boek is wel apart zelf te laten drukken maar je krijgt alle foto´s op CD.

Groetjes Laila

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik30-10-2008 7:35:43

Wij hadden Patricia De Rycke.
Zeer budgetvriendelijke jonge fotografe!
www.patriciaderycke.be

Karen

Stefanie
29-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 11:19:41

Wij hebben gekozen voor bieke Demeyer. valt mee van prijs.
www.fotobiekedemeyer.be

annick
27-9-2008
 Meld misbruik30-10-2008 15:04:07

Kijk eens op www.huwelijksstudio.be . Zij hebben verschillende formules. ik geloof dat hun goedkoopste zonder boek 450 euro is. Wij hebben 800 euro betaald voor een boek met 120 foto's in van verschillende formaten. En de fotograaf was bij ons van de voorbereidingen tot na de parkfoto's. We kregen er ook DVD's bij met alle foto's van onze dag op. Wij zijn er zeer tevreden van. Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Stefanie
14-10-2009
 Meld misbruik31-10-2008 11:17:52

Nicole,
Wij hadden Artxpo als fotograaf. Je moet zeker eens informeren of hij op jullie dag nog vrij is.
Het is echt heel goed meegevallen : de samenwerking, de foto's, de prijs... Wij zijn in elk geval heel blij met onze keuze en raden hem aan iedereen aan.

Grt

Stef

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...