Terug naar overzicht
Hoi Cindy,wij trouwen ook op die datum en ben ook nog op zoek naar een strandvakantie met beetje rondreis en uitgaansmogelijkheden. Laat me iets weten als je al wat ideeën hebt of al hebt meegemaakt, welke reisbureaus etc... Veel geluk nog. Groetjes, H.
Tja, alles hangt natuurlijk af van jullie budget. Één van onze mooiste vakanties was Punta cana in de Dominikaanse republiek. Prachtig weer, tropisch strand, lekker eten in het hotel en fijne animatie (Riu Naiboa). Enkele maanden geleden zijn we twee weken in de Seychellen geweest en dat was uiteraard ook super! Maar deze bestemming ligt in een hoge prijscategorie. Het is pas de moeite waard als je veel uitstappen doet en aan eilandhoppen gaat doen.M'n beste vriendin is enkele jaren geleden in Bali op huwelijksreis geweest en dat was volgens haar ook een echte aanrader. Thailand lijkt me ook wel wat!So many places to go and so little time (and money ;-))!
Hoi Cindy,Wij hebben deze week onze rondreis door het westen van Amerika vastgelegd.We gaan eerst 10 dagen met een huurwagen rondrijden (LA, Las Vegas, San Francisco, Yosemity Park) en dan nog een tussenstop van 5 dagen NY.We doen elk jaar al een strandvakantie en we wilden volgend jaar iets specialer doen.
Hallo,Wij hebben ook een combinatie voorzien tussen rondreis en strand wij gaan eerst randreizen in cambodje en vietnam en dan blijven we op het strand in VietnamVeel succes met je zoektocht
Hoi Cindy,wij trouwen op 9 mei 2009 en vertrekken daarna meteen voor 12 dagen naar Mexico. Zelf verkiezen we een rustige vakantie, maar ik denk dat je in Playa del Carmen en Cancun zeker wel het nodige vertier zal vinden.Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hoi naamgenootje,Wij trouwen 13/06/2009 en hebben gekozen voor Bali, combinatie van cultuur, natuur, luxe en strand.Natuurlijk je zit in onze zomer, dus moet je er rekening mee houden dat het op veel bestemmingen regenseizoen is.Wat ik ook super vind is een cruise, heb net klanten gehad die een cruise in de Caraïben hebben geboekt met een verlenging in Aruba, zeker ook een droomreis!Moest je info zoeken mag je mij altijd mailen: travelangelke@yahoo.com want ik heb een eigen reisbureau, dus...laat maar horen als je iets wil weten.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl