Terug naar overzicht
kijk eens op http://www.ingegrossen.be prijs zal rond de 250 euro schommelen, maar dan heb je wel een pro.cheers, dj LeBart
als ik mij niet vergis is zij een fotografe, geen visagiste...
Hey Arianne,Wij trouwen ook op 8-8-2009, in Antwerpen...Voor make-up, kan ik u niet helpen, maar mss wel voor iets anders...laat maar iets weten...Onze feestzaal is Domein Martinus (Halle-Zoersel), bus ligt vast (The London Ceremony bus), fotograaf en DJ ook ;-)Wat hebben jullie allemaal al?groetjes,Debby8-8-2009debby.degoes@gmail.com
Eigenlijk alleen nog maar de zaal en de datum.We kunnen pas 6 maanden voor datum in ondertrouw gaan bij de stad. We hebben wel een afspraak met de pastoor, met een fotograaf en een dj.Voor alle duidelijkheid, ik ben van Halle bij Brussel...
Aha ik dacht Halle bij Antwerpen ;-)groetjes,Debby8-8-2009
Hallo Ariane,Ik ben beauty consulente voor een Belgisch cosmeticamerk en verzorg ook feest- en bruidsmake-up. Voor meer info kan je me mailen op sandra_givani@live.begroetjesSandra
arianne,Inge is en visagiste (make-up artist zelfs) en fotografe ...
hey, ik ben zelf van halle , ik ben eens gaan informeren bij yves rocher en bij de beauty shop ,daar doen ze wel ook een proef make-up , dan weet je ook,wat je mag verwachten de dag zelf.groetjes daisy