Terug naar overzicht
Dag Marie,De bestemming van onze huwelijksreis is West-Amerika gecombineerd met Hawaii. Ik zal eens kort schetsen welke plaatsen wij bezoeken: Las Vegas, San Francisco, Highway 1 (kustroute), Santa Barbara, Santa Monica, Hollywood, Beverly Hills, San Diego en dan naar op Hawaii de eilandjes Kauai en Maui. Hopelijk heb je er wat aan...Veel succes nog met de voorbereidingen.
Hey marie,wij hebben ook een rondreis door west amerika geboekt.Wij hadden 2 brochures (Kuoni en JetAir) en hebben hieruit geselecteerd waar we echt naar toe wilden.Enkele hoogtepunten:San Fransisco, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Death Valley, Bryce Canyon, ...We zijn dan met onze plannen naar een UniGlobe reisbureau geweest en zij hebben ons fantastisch geholpen.Wij hebben geen verlenging naar Hawai geboekt, onze reis duurt nu al 3 weken...Veel plezierLeen
Hoi Marie,Ik heb de reisroute doorgemaild.We kunnen slechts 15 dagen rondreizen omwille van verlof enz, maar we hebben toch geprobeerd om samen met onze reisagent het beste van het westen eruit te halen + NY.
Hallo Marie, Wij hebben ook een reis door West Amerika geboekt.Eerst 5 dagen NY, San Francisco - 3 dagen Yosemith Nat Park - 1 dag Death Valley - 2 dagen Las Vegas - 2 dagen LA - 5 dagen Meeste hotels komen uit de brochure van Jetair. Dat is een reis op maat gemaakt.Je kan er heel veel kanten mee uit.Veel succes! Nadia
Sylvie,jullie reisroute lijkt me wel super ..hoeveel tijd hebben jullie hiervoor uitgerekt?
Connections heeft altijd wel goede prijzen naar Amerika!
Dag Claudia,Ik heb 19 dagen uitgerekt voor onze huwelijksreis. We konden spijtig genoeg niet langer door ons werk... Groetjes, Mieke