Terug naar overzicht
Hallo, voor zo ver ik weet staat de man aan de rechter kant in de kerk. Voor het kleinste bruidskindje zou ik kijken of die niet in een karretje of zo kan zitten, wat de oudere kindjes kunnen voort trekken. 'Karretje' klinkt nu misschien wat oneerbiedig, maar als je het leuk versiert kan het echt wel mooi zijn volgens mij. Je kan er dan ineens ook wat speelgoed in leggen voor als de kindjes zich zouden beginnen vervelen tijdens de mis.groetjes, eva
Hey,Wij zitten met een beetje hetzelfde probleem... Het meisje dat bij ons zal voorlopen zal dan 11 maanden zijn. Dus veel kans dat ze nog niet zal kunnen stappen. De 2 bruidsjongetjes zullen wel kunnen stappen. Je kan inderdaad met zo'n trekkar werken, die dan door de grootste verder getrokken wordt, of iets dat het jongste zelf je moet verder duwen. Sowieso zal het versieren van hetgeen je zal kiezen belangrijk zijn en voor het nodige effect zorgen. Stel dat je zo'n bolderkar neemt en niets versiert, dan komt dat wel niet echt schattig over...Waar ik ook al aan gedacht heb is zo'n loopkarretje op wieltjes, een soort speelgoedauto om in te zitten, een kinderwagentje verder duwen,...Ik ben er ook totaal nog niet aan uit wat wij zullen nemen...
Hoi, ik heb gisteren eens gebladerd in het fotoalbum van mijn ouders. Mijn moeder zat in het gemeentehuis rechts van mijn vader. In de kerk kwam ze rechts binnen om dan links van mijn vader te staan. Maar zij dragen hun trouwringen aan hun rechterhand. Ik heb gelezen dat dit links moet zijn omwille van een ader die rechtstreeks verbonden is met het hart.Ik ben er nog wel niet uit hoe min toekomstige en ik zullen binnenkomen. Hij heeft voorgesteld om samen binnen te komen, waarbij de oudste voor ons lopen en de kleinste op zijn arm zit. Hij zei:'we trouwen met z'n allen'. Ik weet alleen niet hoe mijn vader hierover denkt.Groetjes
Je kan inderdaag heel veel doen met een karretje of een trekfietsje of zo...De oudste kan je jongste niet voor een klein stukje dragen (geeft ook wel een leuk effect denk ik?)