Terug naar overzicht
Oonze juwelier heeft ons gezegd dat 2 maanden op voorhand lang genoeg is.Juwelier staat bij ons al vast omdat hij ook mijn verlovingsring heeft gemaakt (op vraag van mijn verloofde) en die is perfect.Heb ook al andere verhalen gehoord.Veel hangt denk ik af van wat jullie willen en welke juwelier.Veel succes !
hallo,wij hebben vorige week ons touwringen besteld en ze zullen klaar zijn in de maand mei daar ze veel werk hebben.wij touwen volgend jaar in julli.ik denk ook dat het afhangt van winkel tot winkel.succes verder;
wij hebben onze ringen in mei besteld, en we trouwen in december. onze juwelier heeft ons gezegd dat we ruim op tijd waren, aangezien november en december geen drukke maanden zijn voor trouwers... het hangt natuurlijk af van wanneer je trouwt en van de goudprijs. mede daarop hebben wij deze al vroeg besteld, omdat de goudprijs volop aan het stijgen was...
Hela Elien,Ik vind dat je best wel rekening kan houden met wat Joke zegt ivm de goudprijs.Ringen bestellen en laten graveren duurt nu niet zoooo lang hoor, bij ons was dat 2 maanden, natuurlijk als je iets heel speciaals wilt... In ieder geval keken wij toen niet naar de goudprijs en hebben wij het dubbel betaald dan onze vrienden die enkele jaren ervoor de ringen hadden gekocht. En nu met die crisissen, mss dat je nog een paar maandjes kan wachten ivm de dalende prijzen??Succes!!!
hihi,wij hebben onze trouwringen, heel klassieke weliswaar, vorige week besteld, en mogen er van de week al achter gaan! Gelukkig want onze trouw is over 3 weken
Hallo allemaal,ik heb graag 10 weken levertijd om een paar trouwringen te maken.Sneller kan ook, maar dat mag niet iedereen mij vragen want dan loopt het mis.GroetenWim Meeussen