Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

31-10-2008 10:12:09
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af hoeveel maanden op voorhand jullie de trouwringen hebben besteld.
kheb er totaal geen idee van.

Groetjes

Elien

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 308

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik31-10-2008 10:58:46

Oonze juwelier heeft ons gezegd dat 2 maanden op voorhand lang genoeg is.
Juwelier staat bij ons al vast omdat hij ook mijn verlovingsring heeft gemaakt (op vraag van mijn verloofde) en die is perfect.
Heb ook al andere verhalen gehoord.
Veel hangt denk ik af van wat jullie willen en welke juwelier.

Veel succes !

sophie
10-7-2009
 Meld misbruik31-10-2008 11:03:36

hallo,wij hebben vorige week ons touwringen besteld en ze zullen klaar zijn in de maand mei daar ze veel werk hebben.wij touwen volgend jaar in julli.ik denk ook dat het afhangt van winkel tot winkel.

succes verder;

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik31-10-2008 11:41:00

wij hebben onze ringen in mei besteld, en we trouwen in december. onze juwelier heeft ons gezegd dat we ruim op tijd waren, aangezien november en december geen drukke maanden zijn voor trouwers... het hangt natuurlijk af van wanneer je trouwt en van de goudprijs. mede daarop hebben wij deze al vroeg besteld, omdat de goudprijs volop aan het stijgen was...

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik31-10-2008 14:06:34

Hela Elien,
Ik vind dat je best wel rekening kan houden met wat Joke zegt ivm de goudprijs.
Ringen bestellen en laten graveren duurt nu niet zoooo lang hoor, bij ons was dat 2 maanden, natuurlijk als je iets heel speciaals wilt...
In ieder geval keken wij toen niet naar de goudprijs en hebben wij het dubbel betaald dan onze vrienden die enkele jaren ervoor de ringen hadden gekocht. En nu met die crisissen, mss dat je nog een paar maandjes kan wachten ivm de dalende prijzen??
Succes!!!

Nadja

Meld misbruik31-10-2008 15:38:52

hihi,
wij hebben onze trouwringen, heel klassieke weliswaar, vorige week besteld, en mogen er van de week al achter gaan! Gelukkig want onze trouw is over 3 weken

Meeussen

Meld misbruik8-11-2008 9:32:01

Hallo allemaal,

ik heb graag 10 weken levertijd om een paar trouwringen te maken.
Sneller kan ook, maar dat mag niet iedereen mij vragen want dan loopt het mis.

Groeten
Wim Meeussen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...