TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
31-10-2008 17:01:41
Dag Gwendolyn Je kan al eens luisteren bij het gemeentehuis of je de dag en het uur dat je wil al kan vastleggen? Bij sommige gemeentes lukt dit, bij andere nog niet. Als je voor de kerk trouwt, dan kan je ook al eens contact opnemen met de pastoor om de kerk ook op jullie dag vast te leggen. Een zaal is het belangrijkste, maar die heb je dus al. Wij trouwen op 24/10/09 en bij ons liggen de zaal, het gemeentehuis en de kerk al vast (zelfs de uren). Ook de priester, maar dit is niet de priester van de kerk maar een nonkel van mijn toekomstig ventje. groetjes
Vanessa
|
|
Cindy
13-6-2009
|
31-10-2008 17:02:22
Hey Gwendolyn,
Eigenlijk kan je al vrij veel doen als je daar zin in hebt zene, ik ben ook al in mei begonnen voor ons huwelijk volgend jaar in juni. Wij zijn ook begonnen met de zaal, het gemeentehuis, de Kerk en dan ook fotograaf en videograaf, jullie vervoer, eventueel een DJ, eens kijken misschien voor de misboekjes (ga desnoods al eens met je pastoor praten)...
Allez, je kan je echt al wel met het een en ander bezighouden. Aangezien je ook je jurk al hebt, kan je zelfs al gaan kijken voor schoenen, lingerie, haaraccesoires, juwelen...
veel plezier en succes!
en welcome to the club!
xxx
Cindy www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Inge
24-4-2009
|
31-10-2008 23:04:08
Hey,
Leuk hé, al die voorbereidingen. Dat alleen al is de helft van de fun. Ik ben in maart begonnen met uitnodigingen maken. Daar ben je al wel eventjes zoet mee, ontwerpen, proberen, adressenlijst bijeenzoeken...Nu zijn we november en heb er de laatste hand deze week aan gelegd. Nog veel plezier, Inge 25/04/2009
|
|
Lobke
13-11-2009
|
1-11-2008 9:35:49
hoi
wij trouwen pas in november 2009 en bij ons ligt het uur op de gemeente, de zaal, fotograaf al vast. De uitnodigingen zijn al ontworpen en heb al al alles gehaald om aan mn bedankjes te beginnen.
Grtjs Lobke 13/11/2009
|
|
Diane
16-5-2009
|
1-11-2008 10:08:14
Je kan deze voorbereidingstijd ook nog gezellig meemaken op ik-trouw.org... Groetjes
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
1-11-2008 10:38:24
Hey,
Wij trouwen op 5 september 2009 en bij ons legt het stadhuis, de kerk, de ceremoniewagen, de fotograaf en de zaal al vast. Bij sommige dingen moet je er op tijd bij zijn want er zijn blijkbaar veel mensen die trouwen in september. :-) Ik ben ook al begonnen aan mijn uitnodigingen te maken. Ik begin liever op tijd met alles te plannen en zo. Zo moet ik me de laatste weken ervoor geen zorgen maken. :-)
Grtjes
|
|
Vera
22-8-2009
|
1-11-2008 14:33:40
Wij trouwen op 22/9 en hebben het volgende "al" vastgelegd: zaal en catering en uur en dag wettelijke trouw (20/8). Nu ben ik bezig met de zoektocht naar een trouwkleed. Ik heb ook een (lange) lijst opgesteld met zaken waar we zeker aan moeten denken en allerlei ideetjes die ik op forums tegenkom enzo. Zoals de meesten het al aanhaalden, je kan eigenlijk al veel regelen hoor, maar het is misschien leuker om alles wat te spreiden en niet teveel lang op voorhand vast te leggen. Dan heb je er volgens mij meer plezier van de voorbereidingen :-)
|
|
Joke
|
1-11-2008 17:37:41
Hoi,
ik vind eigenlijk dat je veel gedaan hebt. Ik zou zeker de tijd nemen om alles uit te kiezen. Gewoon omdat dat leuk is, maar ook omdat je de tijd hebt om echt leuke dingen uit te zoeken. Het enige waar je soms snel moet bij zijn is een DJ.
Groetjes, JOke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|