Terug naar overzicht
och ik kan het goed verstaan dat je teleurgesteld bent. Heb je nog tijd genoeg om nieuwe te laten drukken of heb je er teveel nodig om het nog eens opnieuw te laten drukken?Wij verwachten de onze alle dagen, hopelijk komt alles goed.groetjes annelies
Gewoon eisen dat jullie drukker ze opnieuw maakt zou ik zo zeggen! Hij moet uiteindelijk drukken hoe jullie het vragen en als hij dat niet doet dan hebben jullie het recht te eisen dat hij ze opnieuw drukt. En desnoods, als hij dat niet wil doen en je hebt nog de tijd, zou ik zeker naar een andere drukker gaan. Succes nog!Isabelle.
wat zeggen de verkoopsvoorwaarden die verbonden waren aan het drukken van de uitnodigingen?
Wat rot.Zo hebben wij zelf op zoek moeten gaan naar ons papier. Drukker vond de kleur niet die wij wilden, ging er overal uit. ALs het een troost mag zijn: je uitnodigingen zijn maar een klein stukje van alles. De mensen vergeten sneller een "lelijke" uitnodiging, dan een slechte feest bijvoorbeeld. Veel suc6 nog.P.S. Ik zou toch ook eisen dat hij ze opnieuw drukt als ze echt walgelijk zijn. Of gewoon niet betalen en proberen zelf te maken zoals bij ontwerp.
Hoi, wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen en laten drukken op de Technische School waar mijn toekomstige schoonvader les gaf. We hadden zelf het papier gekocht en blijkbaar hebben ze bij 't drukken niet gekeken aan welke kant het gedrukt moest worden. Dan kwam er nog bij dat leerlingen de uitnodigingen geplooid hebben en dus soms scheef! Ik geef toe, ik was eerst beetje in paniek, maar uiteindelijk is het inderdaad maar een uitnodiging! Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent. We hebben ons erbij neergelegd en we maken ons nu druk over andere dingen, aangezien we nog maar een goeie maand te gaan hebben :-)GroetjesDieter en Nathalie05-08-2005
Wat is iedereen toch zo meelevend!! Jullie hebben wellicht gelijk, het is maar een uinodiging...We zullen ons er moeten bij neerleggen, maar ik ben toch blij dat ik hier mijn frustraties kwijt kan