Terug naar overzicht
Was ik nog vergeten...tis eigenlijk meer de bedoeling dat ik zo een oplijsting heb van de taken van een getuigen (al dan niet ludiek), zodat ik dat er in een klein briefje kan bijdoen of zo...Jullie mogen dus ook gewoon hier even neerpennen wat jullie vinden dat de taken van een getuigen zijn... (of mailen uiteraard)Sorry als ik een beetje verward overkom ;-)grtzAns
Ik heb onze vacature doorgestuurd + nog een gedichtje. Veel succes ermee. Carolina
Hoi,Carolina of Ans , wil je dit ook even naar mij doorsturen?Groetjes els 25/04/2009
hey, wil één van jullie dit ook eens naar mij doorsturen? Dit lijkt me wel een leuke manier om het te vragen (wij moeten het ook nog vragen aan onze getuigen, maar hebben eerst nog een discussie af te ronden of we elk 1 of 2 getuigen kiezen...)katelijneg@gmail.comdankuwel!
hallo,Ik zit met dezelfde vraag... is het teveel gevraagd om dit ook naar mij door te sturen aub? geraldine_vandennest@hotmail.comAlvast bedankt!!!Géraldine
hallo carolinaals dit niet te moeilijk is mag je dit ook doormailen naar perry_ilske@hotmail.comdank u!
Is het nog mogelijk om dit ook naar mij door te sturen?dompi_01@hotmail.comAlvast bedankt
Zou je die ook naar mij kunnen doorsturen, alstublieft?Dankjewel!kathleen_elens@hotmail.com