Terug naar overzicht
HoiIk zag onlangs in de Ava een leuk idee: kleine schoolbordjes (ongeveer 10-15cm groot) waar je een menu op kan kleven.Mss vind je dat ook iets??
hallo, photoshop!!!!maar ga eens kijken op www.trouwshop.com daar is een meisje Carretje die al heel veel bruidjes heeft geholpen, bij het maken van... en het bewerken van ... ze doet het voor een klein prijsje voor jou of ze legt het je heel goed uit dan kan je het zelf doen ( ze helpt je dan ook aan het programm) overigens geeft ze regelmatig workshops als je nog meer wil leren.als je op dat forum gaat kijken kijk dan zeker bij het foto´s van en dan het topic Fotobewerking.Sylvia
Hallo Annelies,Mijn vriend studeert grafische vormgeving en maakt af en toe wel eens kaartjes voor vrienden, familie, kennissen, etc.Als je dat wil, ben ik ervan overtuigd dat hij jou voor een klein prijsje goed op weg kan helpen (of het eventueel zelf kan maken, volledig volgens jullie smaak uiteraard).groetjes,Katia
hey,ik weet dat je t één en t ander met 'illustrator' kunt doen en dan gewoon bij een drukker afprinten maar ik weet eerlijk gezegd nie of je da gratis kunt downloaden of nie...