Terug naar overzicht
Dag Marjolein,Ik zie hier op het forum precies meer en meer kleedjes te koop aangeboden.Mijn kleedje gaat nooit (!) weg, al is het dat het gewoon 30 jaar in m'n kast hangt... voor hetgeen je der nog van krijgt...Ik denk eraan een paspop ofzo te zoeken en het na onze trouw even in de living te plaatsen.GroetjesMarieke18-04-2009
Dag Marjolein,Ik heb ook even gespeeld met de gedachte om het te verkopen, maar mijn ventje zei dat ik het niet moest doen.Ik heb een kleed in 2 delen. En ben van plan om het bovenstuk te houden, en de rok te vermaken voor wiegbekleding of doopkleedje als er een kleintje op komst is. Dan dient het stof tot iets en hangt het niet in de kast of ergens anders waar je het toch niet meer ziet, en het zou voor mij wel veel emotionele waarde hebben als het voor iets anders kan gebruikt worden.Ik vraag mij wel af hoeveel mensen het effectief verkocht krijgen als ze het te koop zetten...GroetjesHeidi13/09/2008
Ik denk dat het een beetje van het merk afhangt of je een kleed verkocht krijgt of niet. Als je een meer exclusiever (en duurder) kleed hebt, denk ik dat je meer kans hebt. Ik weet niet of ik mijn trouwjurk zou verkopen. Ik denk dat ik het later op een mooie paspop op de zolder of op onze slaapkamer gaan zetten.
Hoi!Wij zijn intussen één week getrouwd en ik verkoop het NIET! Ik zou het niet over m'n hart krijgen... het was trouwens ook een cadeau van m'n ouders en zoiets verkoop je niet vind ik...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij zijn intussen 3 maanden getrouwd vandaag en ik speelde voor we getrouwd waren ook met het idee. Maar eens getrouwd, wou ik het gewoon niet meer verkopen. Er hangt toch een emotionele waarde aanvast en ik heb het ook van mijn ouders gekregen. Later wil ik tegen mijn kindje kunnen zeggen, kijk dit is de trouwjurk van mama... Ik heb die van mijn moeder ook gezien en zelfs aangehad...groetjesKim
Hey,ik heb mijn kleedje wél verkocht. Het was een supermooie Linea Raffaelli en ik heb het verkocht aan de helft van de aankoopprijs. Het bruidje dat na mij in de jurk is getrouwd, hoor ik nog steeds af en toe. Die jurk schept een band. Ik heb voldoende foto's en onze video om de herinnering levendig te houden en het hing alleen maar stof te vangen.Groetjes,Lieve