Terug naar overzicht
hallo, in Burda of KNip vindt je af ten toe wel bruidsjurken, en sommige gewone kleedjes zijn ook geschikt als je de stof aanpast. Als er zelf patronen kan tekenen, en echt een basiscorsage nodig heeft om zelf het model op te tekenen, wil ik er eventueel wel eentje opsturen met de post. Veel succes ermee!veerlehaesen@mail.com
halloik heb je zopas mail gestuurd met ons adres.het zou idd super zijn als we die basiscorsage zouden hebben dan kunnnen we zo het patroon maken.super bedankt
Hoi,Burda en Knipmode hebben ook een website waar je patronen kan nabestellen. Ik ben vertrokken van een avondjurk op http://www.burdafashion.com/en/index.html .Succes ermee,Celine
Beste,Ik laat mijn kleed maken door Capriss in Torhout, maar je kan er ook enkel het patroon kopen. Je vertelt wat je wilt of kijkt in haar boeken, zij maakt dan een patroon op jouw maat. Als je er ook je stoffen koopt, helpt ze je ook met de pasbeurten.GroetjesMarieke
Mail mij eens even. Ik heb een lot trouwkleedjes gekocht welke ik graag aan een zacht prijsje wil doorverkopen. reinhilda@deblauwvoet.be